De bønder får da også større og større tra~
Fra : Christian

Dato : 18-11-04 21:53

Fra : Martin Bak

Dato : 18-11-04 22:05

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> skrev i en meddelelse
news:419d0bb5$0$238$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> http://www.strangecosmos.com/content/item/103525.html

Tak for kaffe! -Hvad er det? Rigets nyeste operationsudstyr?

Martin

Fra : Fly Christensen

Dato : 18-11-04 22:08

On Thu, 18 Nov 2004 22:05:18 +0100, "Martin Bak"
<m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> wrote:

>"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> skrev i en meddelelse
>
>Tak for kaffe! -Hvad er det? Rigets nyeste operationsudstyr?

Nix. En gravemaskine til brunkul. Nyeste germanerteknik

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Jan Vennike

Dato : 20-11-04 18:02

> Nix. En gravemaskine til brunkul. Nyeste germanerteknik
>
> Fly
>
> --
> In space nobody will hear your cream

Nyeste og nyeste.

Jeg MENER at jeg læste et eller andet sted, at den skulle flyttes fra et
leje til et andet 17-18 km væk.

De regnede så lidt på det og fandt ud af at det faktisk var billige at gøre
det på denne måde end ved at splitte den ad og samle den det nye sted.

Der blev vist brugt temmelig meget stabilgrus for at lave den vej, som den
kørte på, men alligevel var det billigere.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 21-11-04 07:27

Jan Vennike wrote:

> De regnede så lidt på det og fandt ud af at det faktisk var billige at gøre
> det på denne måde end ved at splitte den ad og samle den det nye sted.

Jeg synes det kunne have været sejt hvis de havde bygget verdens
største helikopter og havde brugt den til at flyve gravemaskinen
til det nye sted..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 21-11-04 13:39

> [...]
>
> Der blev vist brugt temmelig meget stabilgrus for at lave den vej, som den
> kørte på, men alligevel var det billigere.

Der var et program i Discovery om "Extreme Machines" hvori et klip på cirka
10 minutter handlede om omtalte graver.

Den er slet ikke ny, desværre husker jeg ikke hvornår den er fra, men den er
GAMMEL (måske 40 år?).
Desuden ville det tage 2,5 år at bygge den op igen, derfor blev den nok
flyttet, frem for at splitte den ad og bygge op igen.

Mvh

Emil

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 19-11-04 00:09

Christian wrote:
> http://www.strangecosmos.com/content/item/103525.html

_ADVARSEL_

Har lige været på sitet, fyldt med virus dialer angreb og virus indeholdt i
java script, jo i sandhed et interesant bekendtskab.

Så inden i kigger nærmere, få lige opdateret virus programmet.

Godnat..

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Thomas

Dato : 19-11-04 00:46

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> wrote in message

> [...]
> java script, jo i sandhed et interesant bekendtskab.
>
> Så inden i kigger nærmere, få lige opdateret virus programmet.

Du skal altid have dit virusprogram opdateret

Mvh

Thomas

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 19-11-04 09:30

Thomas wrote:

> Du skal altid have dit virusprogram opdateret

Havde jo nok ikke opdaget noget hvis ikke jeg havde et opdateret viruscheck.
*G*

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Troja

Dato : 19-11-04 03:05

Hans L. Jørgensen tastede følgende

> _ADVARSEL_
>
> Har lige været på sitet, fyldt med virus dialer angreb og virus
> indeholdt i java script, jo i sandhed et interesant bekendtskab.

Hvor får du dog alt det sludder fra ?

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 19-11-04 09:32

Troja wrote:

> Hvor får du dog alt det sludder fra ?

Suuukkk.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Klaus G.

Dato : 19-11-04 14:12

> Suuukkk.

Du svare ikke på mandens spørgsmål.

Jeg har lige prøvet med tre forskellige anitivirus, og en aniti ad prog.
Ingen sagde noget, og alle var up-to-date...

Gad vide hvad du bruger.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Elbarto

Dato : 19-11-04 13:28

"Troja" <hotSLETTES@SLETTES_OGSÅcool.dk> skrev i en meddelelse
> Hans L. Jørgensen tastede følgende

> Hvor får du dog alt det sludder fra ?

Tror også det er hans egen maskine der er fyldt med virus for der kommer
ingen advarsler frem her

Måske der er en der ikke har opdateret sin windåse

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 19-11-04 23:42

Elbarto wrote:

> Tror også det er hans egen maskine der er fyldt med virus for der
> kommer ingen advarsler frem her
>
> Måske der er en der ikke har opdateret sin windåse

Tro hvad du lyster Poul Erik. Det at tro henlægger jeg til søndag. Til
dagligt er det fakta det handler om.

Og sig du bare at du tror jeg har virus, Tror faktisk jeg er mindst lige så
godt sikret som dig, sidder bag en professionel router firewall ikke en
discount til 150 kr., bruger Spy-boot og Antivir, sidstnævnte hentede
opdatering nogle få timer før jeg fik alarmen. Har ikke gennem de sidste 3
år haft virus inde på min maskine. Sidste gang var alene fordi jeg hentede
mail inden jeg ínstallerede antivirus.

Men - fint nok at i tror at jeg har virus. Advarslen var skam ikke for at
spamme, men gjort i god mening.

At advarslen ikke kommer nu efter en dag fortæller jo kun at sítet
formentlig er blevet renset/vacineret i mellemtiden.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Troja

Dato : 20-11-04 01:26

Hans L. Jørgensen tastede følgende
> At advarslen ikke kommer nu efter en dag fortæller jo kun at sítet
> formentlig er blevet renset/vacineret i mellemtiden.

Hmm...du er tydeligvis helt væk fra vinduet, jeg var på kor efter og har
stort set , set og dl alt hvad der var, det helt uden nogen form for
indvending fra min firewall+antivirus.

Så tjek dit eget system før du prøver at "vejlede/skræmme" andre...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-11-04 14:13

Hans L. Jørgensen skrev:

> _ADVARSEL_

Unødig.

> Har lige været på sitet, fyldt med virus dialer angreb og virus
> indeholdt i java script, jo i sandhed et interesant bekendtskab.

Jeg har været på sitet en del gange nu - uden problemer.

> Så inden i kigger nærmere, få lige opdateret virus programmet.

Unødvendigt.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"