Instrumentbrædt/bord til Transporter!
Fra : Mogens Aagaard

Dato : 17-11-04 22:50

Jeg leder efter et rumopdelt instrumentbord med en slags udfoldelig plade i
passagersiden til en 20 år gammel VW Camper Bus.. Ved ikke om det erstatter
det originale instrumentbrædt ell. bare skal skrues på. Har en del
uforklarlige skruehuller i mit instrumentbrædt, som måske godt kunne stamme
fra sådan en fætter. Kan nogen her guide mig videre til sådan en tingest,
evt til et ell. andet katalog med dimser til VW Transportere.

Venlig hilsen

Mogens

Fra : Verner Johnsen

Dato : 18-11-04 08:06

Vendelbo Vans har sådan nogen

http://www.mobil-teknik.com/produkter.php3

søg på "Instrumentbrædt-hylder"

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Mogens Aagaard

Dato : 18-11-04 20:20

Det var lige hvad jeg skulle bruge. Mange tak for hjælpen!

Venlig hilsen
Mogens