Sygt projekt
Fra : Basil

Dato : 17-11-04 22:23

http://www.6park.com/enter7/messages/gvk21098.html

De må kede sig, ind i mellem
Kai

Fra : Martin P.

Dato : 17-11-04 22:28

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse
news:2kPmd.65605$Vf.3284175@news000.worldonline.dk...
> http://www.6park.com/enter7/messages/gvk21098.html
>
> De må kede sig, ind i mellem
> Kai

Det er da fedt lavet! For ikke at snakke om de der lækre Previa'er der står
i baggrunden ... guf guf guf..

- Martin

Fra : Martin P.

Dato : 17-11-04 22:30

"Martin P." <sync@liquid.dk> skrev i en meddelelse

Forresten underligt at den Accura er venstrstyret når vi er i Japan.

- Martin

Fra : Basil

Dato : 17-11-04 22:31

Martin P. wrote:
> "Martin P." <sync@liquid.dk> skrev i en meddelelse
>
> Forresten underligt at den Accura er venstrstyret når vi er i Japan.
>
> - Martin

Hvad er basisbilen, helt præcist, for en ?
Der står Silvia en masse gange i teksten, men det ligner mere en Honda NSX.
Kai

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 17-11-04 22:39

> Hvad er basisbilen, helt præcist, for en ?
> Der står Silvia en masse gange i teksten, men det ligner mere en Honda
> NSX.
> Kai

Det _er_ en Honda NSX.

-M

Fra : Martin P.

Dato : 17-11-04 22:49

"Morten Lorenzen"
> Det _er_ en Honda NSX.

Også kaldet Accura NSX, lidt afhængigt af hvor den er blevet solgt.

- Martin

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 18-11-04 00:05

> Også kaldet Accura NSX, lidt afhængigt af hvor den er blevet solgt.

Ved det. - Har haft fornøjelsen af en ACURA NSX, men som amerikaneren selv
fortalte var det noget Honda kaldte bilen, for at amerikanerne ikke skulle
vide det var en Honda(!).
Lidt ligesom Lexus og Toyota.

-M

Fra : Martin Bisgaard Ande~

Dato : 17-11-04 22:52

> Hvad er basisbilen, helt præcist, for en ?
> Der står Silvia en masse gange i teksten, men det ligner mere en Honda NSX.
> Kai

Det er en Honda NSX, eller Accura NSX. Jeg tror nemlig den er fra USA
siden den er venstrestyret, og der hedder Honda nemlig Accura.

Fordi der står SilviaS14 mange gange, tror jeg er fordi ham der har
lavet indlæggene på det messageboard kalder sig SilviaS14.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 17-11-04 23:44

Martin Bisgaard Andersen wrote:

> Det er en Honda NSX, eller Accura NSX. Jeg tror nemlig den er fra USA
> siden den er venstrestyret, og der hedder Honda nemlig Accura.

Acura hvis man skal være pernittengryn..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Martin P.

Dato : 17-11-04 22:53

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse
> Der står Silvia en masse gange i teksten, men det ligner mere en Honda
> NSX.

En Silvia er en Nissan Silvia S14 er det vi kalder en Nissan 200SX -
denne model her http://nissanturbo.dk/200SX.HTM

- Martin

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 17-11-04 22:38

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse
> http://www.6park.com/enter7/messages/gvk21098.html

En skam at ødelægge en NSX på den måde... :(

-M

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-04 22:58

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse
>
> En skam at ødelægge en NSX på den måde... :(

Bahhh, den ser da bare kanon godt ud. Fint håndværk de kinesere har lavet
der.
Da deres timeløn er omkring 5 Kr så kan det ikke koste mange basseøre at få
bilen lavet om til en F50'er

--
Tom

Fra : Soren Kuula

Dato : 17-11-04 23:15

Tom wrote:

> [...]
> der.
> Da deres timeløn er omkring 5 Kr så kan det ikke koste mange basseøre at få

Right. Det er kinesisk, ikke japansk.

MVH
Søren

Fra : Martin P.

Dato : 17-11-04 23:17

"Soren Kuula" <dongfang-remove_this@remove_this-bitplanet.net> skrev i en
meddelelse news:d3Qmd.65621$Vf.3286302@news000.worldonline.dk...

> Right. Det er kinesisk, ikke japansk.

Hvor ser man det?

- Martin

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-04 23:19

> "Soren Kuula" <dongfang-remove_this@remove_this-bitplanet.net> skrev i en
> meddelelse news:d3Qmd.65621$Vf.3286302@news000.worldonline.dk...

> Hvor ser man det?

Når man vil hente siden så spørger den om man vil installere kinesiske
skrifttegn

--
Tom

Fra : Thomas

Dato : 17-11-04 23:47

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> "Martin P." <sync@liquid.dk> skrev i en meddelelse

> Når man vil hente siden så spørger den om man vil installere kinesiske
> skrifttegn

ikke her..... men tilgengæld får jeg kun meget få billeder frem, de andre
vil ikke åbne

Mvh

Thomas

Fra : Brizz

Dato : 18-11-04 09:55

> ikke her..... men tilgengæld får jeg kun meget få billeder frem, de andre
> vil ikke åbne

Så brug Mozilla Firefox. det duer

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Soren Kuula

Dato : 24-11-04 19:28

Martin P. wrote:
> "Soren Kuula" <dongfang-remove_this@remove_this-bitplanet.net> skrev i en
> meddelelse news:d3Qmd.65621$Vf.3286302@news000.worldonline.dk...

> Hvor ser man det?

Enten kan man ... :)

Søren

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-11-04 14:37

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse

> http://www.6park.com/enter7/messages/gvk21098.html
>
> De må kede sig, ind i mellem

Eller også er de bare mere seriøse, end godt er.

Det er da de færreste, der går SÅ lang med en ombygning.

Gad godt vide hvad Told&Skat samt SBI ville sige til dét køretøj.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Basil

Dato : 18-11-04 15:45

Uffe Bærentsen wrote:
> [...]
>
> Det er da de færreste, der går SÅ lang med en ombygning.
>
> Gad godt vide hvad Told&Skat samt SBI ville sige til dét køretøj.

De ville øjne mange kugler i kassen, så sådan et projekt er dødsdømt fra
starten hvis man er Dansk statsborger med god tid
Kai