Glatførekursus som gavekort?
Fra : Alex Jensen

Dato : 17-11-04 18:06

Hej NG

Kan man nogle steder i eller omkring Århus købe et glatførekursus som en
slags julegave?

Mvh

AJ

Fra : Bo Velschow

Dato : 17-11-04 21:34

"Alex Jensen" <jensen@FJERNDETTEalexjensen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Kan man nogle steder i eller omkring Århus købe et glatførekursus som en
> slags julegave?

Prøv hos FDM; de kører køretekniske kurser på Jyllandsringen. Mon ikke de
kan lave et gavekort?

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Fjern "XXX" i mail-adresse ved svar til denne

Fra : Cosworth POWER

Dato : 17-11-04 21:38

> Prøv hos FDM; de kører køretekniske kurser på Jyllandsringen. Mon
> ikke de kan lave et gavekort?

Ellers kan man jo selv lave gavekortet ;)

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 18-11-04 09:54

Alex Jensen wrote:
> Hej NG
>
> Kan man nogle steder i eller omkring Århus købe et glatførekursus som
> en slags julegave?

Jeg var på køreteknisk i Viborg i foråret i forbindelse med Bus Erhverv, og
spurgte der om man som privatperson kunne købe deres kursus (glatføre).

Det kan man godt, 1000 kr. til personvogn. Jeg vil da tro at de også vil
lave det som gavekort.

En rigtig god gave, alle billister vil have udbytte af kurset.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Casper Bang

Dato : 18-11-04 11:34

> Det kan man godt, 1000 kr. til personvogn. Jeg vil da tro at de også vil
> lave det som gavekort.

Puha, det var da godt nok dyrt...
Fik et tilbud tidligere på året - 2 timer på glatbane, for 100 kroner. Det
var igennem min gamle køreskole, men er desværre ikke noget de altid har :(

Det er dog en rigtig god oplevelse - ud over at det er skægt, lærer man også
meget om sin bil, og om hvordan den reagerer ud i extremerne.