Anbefaling af vinterdæk til omkring 500 kr~
Fra : Søren Nistrup

Dato : 17-11-04 12:10

Hej NG
Overvejer at købe et sæt vinterdæk i størrelsen: 195-65-15 til min Audi
Har lidt kig på TOYO s941 til 428 kr pr. stk. v. Daekonline.
Er det nogen dæk der kan anbefales??
Hvad kan ellers anbefales i den prisklasse??
--
M.v.h
Søren Nistrup

Fra : Allan Bojesen

Dato : 17-11-04 20:10

Søren Nistrup wrote:
> [...]
> Er det nogen dæk der kan anbefales??
> Hvad kan ellers anbefales i den prisklasse??

Har lige givet kr. 700,-/stk for Alpin A2 i samme størrelse, inkl. montering
og det hele ved min normale mekker. Den pris ender du også i med fragt og
montering.

Allan Bojesen
Og Audi

Fra : Søren Nistrup

Dato : 18-11-04 00:41

> Har lige givet kr. 700,-/stk for Alpin A2 i samme størrelse, inkl.
montering
> og det hele ved min normale mekker. Den pris ender du også i med fragt og
> montering.

Jeg kan montere og Afbalancere dem selv... og fragt er inkl. i priserne ved
Daekonline..
Prisen er = 540 kr pr stk...
M.v.h
Søren Nistrup

Fra : Cosworth POWER

Dato : 17-11-04 20:35

> Overvejer at købe et sæt vinterdæk i størrelsen: 195-65-15 til min
> Audi Har lidt kig på TOYO s941 til 428 kr pr. stk. v. Daekonline.
> Er det nogen dæk der kan anbefales??
> Hvad kan ellers anbefales i den prisklasse??

Hos AGL på Frederikssundsvej koster Continental eller Michelin omkr. 500-600
kr. inkl. afmontering af gamle dæk, montering af nye dæk, afbal. samt
montering på bilen. Det kan vist ikke gøres billigere.

Jeg kører med Toyo sommerdæk på min, og de kan klart anbefales.

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-11-04 21:30

Søren Nistrup telepaterede følgende til sin PC:

GoodYear UG 6 til 553 kr. pr. stk..
http://www.cf-offroad.dk:4567/index.php/?sel=1&rim=15&width=195&profile=65&rimi=-1&height=-1&widthi=-1

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-11-04 11:00

Søren Nistrup wrote:
> [...]
> Er det nogen dæk der kan anbefales??
> Hvad kan ellers anbefales i den prisklasse??

Michelin Alpin A2 fra www.reifenversand.com - knap 2200,- for alle 4 leveret
i din garage (jeg har lige købt den dimension). T mærkede - hurtigere koster
lidt mere. Undgå lavprisdæk - forskellen i pris er ikke det værd IMO.

--
vh
Torben

Fra : Søren Nistrup

Dato : 21-11-04 12:52

Hej
Kan jeg så hermed konkludere at Michelin alpin A2 (til 540 kr pr. stk) er de
bedste vinterdæk til omkring 500 kr??
M.v.h
Søren Nistrup
Audi 90 Quattro

Fra : Allan Bojesen

Dato : 21-11-04 21:20

Søren Nistrup wrote:
> Hej
> Kan jeg så hermed konkludere at Michelin alpin A2 (til 540 kr pr.
> stk) er de bedste vinterdæk til omkring 500 kr??

Til den pris vil jeg ikke være et øjeblik i tvivl - KØB

Allan Bojesen

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-11-04 10:56

Søren Nistrup wrote:
> [...]
> Kan jeg så hermed konkludere at Michelin alpin A2 (til 540 kr pr.
> stk) er de bedste vinterdæk til omkring 500 kr??

Husk at checke hastighedskoden - jeg kunne ikke drømme om at købe vinterdæk
der kan klare min bils potentiale (medmindre de var til samme pris), andre
har måske en anden opfattelse.

--
vh
Torben