Så blev fordommene bekræftet :-)
Fra : JSM

Dato : 17-11-04 09:27

Var på vej ud for at handle ind. Stoppede ved banken (SparNord i Gistrup)
for at hæve lidt kontanter i dankort-automaten. For en sjælden gangs skyld
var der kø ved automaten. En ung kvinde er i gang med at hæve penge og en
lidt ældre kvinde og 2 mænd står i kø.
Jeg svinger ind på bankens P-plads som har (svjh) 8 afmærkede pladser. Der
er dog kun 2 pladser ledige. 1 bil holder korrekt i en afmærket bås. 1 bil
holder skråt hen over 2 pladser og en bil er parkeret på tværs af båsene, så
den dækker for 3 pladser. Desuden holder en bil ude vejen med 2 hjul oppe
fortovet lige foran DK-automaten. De 4 personer ved automaten biler viste
sig hver at være kørende i en af de 4 nævnte biler. Mine fordomme blev
bekræftet da jeg så hvem der steg ind i hvilken bil. Prøv at gætte
fordelingen .

mvh
Jesper

Fra : Leonard

Dato : 17-11-04 11:05

"JSM" <sevelsted@spamnejtakpc.dk> wrote:

>1 bil holder korrekt i en afmærket bås.
Den ældre kvinde

>1 bil holder skråt hen over 2 pladser
Den unge kvinde

>1 bil er parkeret på tværs af båsene, så den dækker for 3 pladser.
Den ene mand

>1 bil ude vejen med 2 hjul oppe fortovet lige foran DK-automaten.
Den anden mand

--
Leonard

Fra : Jakob H

Dato : 17-11-04 11:49

> [...]

Den unge kvinde

>1 bil ude vejen med 2 hjul oppe fortovet lige foran DK-automaten.

:P

mvh Jakob

Fra : JSM

Dato : 17-11-04 12:14

"Jakob H" <jak9e@9myhidde9nagend9a.co9m> skrev i en meddelelse
> Den ene mand

> Den ældre kvinde

> Den unge kvinde

> Den anden mand
>

> :P
>
> mvh Jakob

Fuldstændig korrekt

mvh
Jesper

Fra : Jakob H

Dato : 17-11-04 13:25

Haha, fantastisk hvordan mine fordomme passede perfekt

mvh Jakob

Fra : Søren R

Dato : 17-11-04 11:52

On Wed, 17 Nov 2004 09:26:59 +0100, "JSM" <sevelsted@spamnejtakpc.dk>
wrote:

HÆHÆ

>1 bil holder korrekt i en afmærket bås.
Den ene mand

>1 bil holder skråt hen over 2 pladser
Den anden mand.

> [...]
Den ældre kvinde

>1 bil ude vejen med 2 hjul oppe fortovet lige foran DK-automaten.
Søren R - Honda Civic 96'
¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤
¤ Nyheder om online gaming - http://www.esportnews.com ¤