Forskel på Peugeot 406 ST og SR
Fra : MB

Dato : 16-11-04 20:19

Hej med jer!

Jeg har netop købt en Peugeot 406 2,0 fra 1999, men hvordan kan jeg se om
det er en ST eller SR?

Med venlig hilsen

Morten B

Fra : MB

Dato : 16-11-04 20:58

"MB" skrev:
> Jeg har netop købt en Peugeot 406 2,0 fra 1999, men hvordan kan jeg se om
> det er en ST eller SR?

Fandt selv ud af det.

....I 2-liter modellen med SR udstyr er der desuden klimaanlæg, mens man i
2.0 ST derudover får elektronisk reguleret klimaanlæg, velourindtræk,
tågelygter, regnsensor med mere. Og køreegenskaberne forener på fornemste
vis sikkerhed og komfort....

Kilde: FDM

Fra : Mogens

Dato : 16-11-04 22:09

"MB" <spam@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> ...I 2-liter modellen med SR udstyr er der desuden klimaanlæg, mens man i
> 2.0 ST derudover får elektronisk reguleret klimaanlæg

Jep -> "På udstyrsniveau ST og opefter er digitalt klimaanlæg standard..."
www.hi-speed.dk