Priskrig i Birkerød - Allerød
Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 16-11-04 18:53

7.60 for 95 oktan hos Jet på kongevejen i Birkerød
7.68 hos Shell Birkerød og Statoil i Blovstrød.

Synes lige I skulle vide det.

mvh
Bendt

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-04 19:13

"Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> wrote in message
> 7.60 for 95 oktan hos Jet på kongevejen i Birkerød
> 7.68 hos Shell Birkerød og Statoil i Blovstrød.
>
> Synes lige I skulle vide det.

..... 7,30 hos Uno-X i Auning...

Mvh. Ulrich

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 16-11-04 19:51

"Ulrich Sørensen" <ulrich.sorensen (at) mailme.dk> skrev i en meddelelse
> "Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> wrote in message

> .... 7,30 hos Uno-X i Auning...
>
> Mvh. Ulrich

7,19 i Hadsten.

Priser her :

http://www.fdmbenzinpriser.dk/RegionalPrices.aspx

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Peter Weis

Dato : 16-11-04 20:17

"Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> wrote:

> 7.60 for 95 oktan hos Jet på kongevejen i Birkerød
> 7.68 hos Shell Birkerød og Statoil i Blovstrød.
>
> Synes lige I skulle vide det.

7.48 hos Statoil på Gl. Lyngevej i Allerød ved 16.30 tiden. Jeg checkede
ikke DK på Frederiksborgvej.

mvh
Peter

Fra : Peter Weis

Dato : 16-11-04 21:48

Peter Weis <p.weis@email.dk..slet> wrote:

> 7.48 hos Statoil på Gl. Lyngevej i Allerød ved 16.30 tiden.

Nu 7.38 for 95 oktan og 6.48 for diesel.

mvh
Peter

Fra : Babba-Papa

Dato : 17-11-04 08:51

Der var engang en bruger ved navn "Bendt Rasmussen"
<razz2@dutpost.tele.dk> der skrev:

>7.60 for 95 oktan hos Jet på kongevejen i Birkerød
>7.68 hos Shell Birkerød og Statoil i Blovstrød.

Det er pænt af dig, men jeg tankede i søndags (14. nov.) hos
Shell i Dianalund: Oktan 95 BF: 7,37 kr/l

Til sammenligning kostede den 8,30 kr hos Shell i Slagelse, da
jeg et kvarters tid senere kørte forbi dér.

Men nu er Slagelse generelt en dyr by at tanke i...
- -
Babba-Papa

Jeg går ind for kvindekampen, så længe at den foregår i mudder,
og man kan satse penge på vinderen.

Fra : Claus Smith

Dato : 17-11-04 16:34

7.27 for 92 i 4690 Haslev indtil klokken 10.00

Claus Smith - Volvo 440