SÆLGES: Yamaha XJ600N
Fra : Nicolai

Dato : 30-11-04 00:21

Jeg har en Yamaha XJ 600 N til salg.

Den er købt fabriksny i juli 2004, og alle service er
foretaget af Fisker MC (Frederiksberg).

Den har trillet Km. 6.000 (seks-tusinde) og er i rød.
Desuden sidder der Givi wing rack monteret med Givi topboks og Givi
sidetasker. Den er pæn og velholdt - starter hver gang og er generelt
en stabil cykel.

Nypris: 69.000,- (uden Givi tilbehør - bemærk at denne model ikke
fremstilles mere)

Min pris: 60.000,- (incl. Givi tilbehør)

Interesserede kan kontakte mig på nicolaimoller@it.dk

//Nicolai

Fra : Jacob Larsen

Dato : 30-11-04 00:40

"Nicolai" <nicolaimoller@nospamhotmail.com> wrote in
message news:cogasd$2ljf$1@news.cybercity.dk
> [...]
>
> Nypris: 69.000,- (uden Givi tilbehør - bemærk at denne
> model ikke fremstilles mere)
>
> Min pris: 60.000,- (incl. Givi tilbehør)

Jeg byder 4 skumbananer

--
mvh. Jacob Larsen - GS500E
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der

Fra : Martin Guld Thomsen

Dato : 30-11-04 00:48

> Jeg byder 4 skumbananer
>
> --
> mvh. Jacob Larsen - GS500E
> "Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der
> ikke er andre, der kan." - J.Larsen

Skal du aldrig i seng :)

Mvh.
Martin Guld Thomsen.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 30-11-04 01:12

"Martin Guld Thomsen" <guld80@cs.auc.dk> wrote in message

> Skal du aldrig i seng :)
>
> Mvh.
> Martin Guld Thomsen.

Jo, aldrig.

Fra : J.C.Kløve

Dato : 30-11-04 07:00

Så var det lige at Nicolai Skrev
> [...]
>
> Nypris: 69.000,- (uden Givi tilbehør - bemærk at denne model ikke
> fremstilles mere)
>
> Min pris: 60.000,- (incl. Givi tilbehør)

Beeep
Wrong group

--
Dun@nt
XJ600 - 51J -
http://www.dfmc.dk/?id=223
DMCN #745

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 30-11-04 08:27

"J.C.Kløve" <dunantFjernX@mail.tele.dk> wrote in news:41ac0c5e$0$66410
$14726298@news.sunsite.dk:

> Så var det lige at Nicolai Skrev

> Beeep
> Wrong group

Prøv dk.marked.privat.motorcykel i stedet.

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen
Info om forskellige news-grupper og usenet på www.usenet.dk

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 30-11-04 08:30

"J.C.Kløve" <dunantFjernX@mail.tele.dk> wrote in news:41ac0c5e$0$66410
> [...]

Beeep
Wrong signaturedivider :-/

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : J.C.Kløve

Dato : 30-11-04 19:38

Så var det lige at Arne Lorenzen Skrev
> "J.C.Kløve" <dunantFjernX@mail.tele.dk> wrote in
> news:41ac0c5e$0$66410 $14726298@news.sunsite.dk:

> Beeep
> Wrong signaturedivider :-/

Minsanten også da - tak

--
Dun@nt
XJ600 - 51J -

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 30-11-04 19:52

"J.C.Kløve" <dunantFjernX@mail.tele.dk> skrev i

> Så var det lige at Arne Lorenzen Skrev

> Minsanten også da - tak
> --
> Dun@nt
> XJ600 - 51J -
> http://www.dfmc.dk/?id=223
> DMCN #745

Beeeep...
Lidt bedre, men stadig "forkert" - nu hvor lakridspiberne og småkagerne er
uddybet tilstrækkeligt Hvis du vil bruge en "rigtig" signaturadskiller er
det: tankestreg tankestreg mellemrum . Så vil mange (nogen mener
rigtige) newsreaders selv være i stand til at klippe signaturen væk ved
besvarelse, og det er fint.

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen
(Medmindre jeg har overset en eller anden form for ironimode i dit svar?)

Fra : J.C.Kløve

Dato : 30-11-04 21:26

> [...]
> . Så vil mange (nogen mener
> rigtige) newsreaders selv være i stand til at klippe signaturen

Hmmm
Så man er også "forkert" nu...
Det er (givet som med flere småting på det seneste) den pokkers SP2
der stadig spiller mig et pus
jeg får det rettet så jeg kan blive "rigtig" igen

--
Dun@nt
XJ600 - 51J -

Fra : AW på ZRX

Dato : 30-11-04 09:57

> Beeep
> Wrong group

Jep, og endnu en der godt kender den rigtige gruppe.
Cyklen er postet i den rigtige gruppe 26/11 7:28.
Altså igen et tilfælde af at handle i ond tro.

Moralen er altså at hvis man ikke får solgt sin cykel på 4 dage, så må man
hellere prøve her for nu at være sikker på at man bliver rigtig upopulær.

HOLD SÅ OP !!!!

Eller gør som andre. Når du poster relevante indlæg, så skriv i signaturen a
la:

<Snip>

Nicolai
XJ 600 - til salg