Hvad er dog det???
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-11-04 13:30

Hejsa i gruppen.

Vi sad to venner og kikkede BMW-billeder, da vi faldt over et, hvor der er
en ting på, som vi ikke ved hvad er.
Hjælp!

Se venligst link:
http://www.furnituretiger.dk/bmw_ting.jpg

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 28-11-04 14:12

"Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> skrev i

> Hejsa i gruppen.
>
> Vi sad to venner og kikkede BMW-billeder, da vi faldt over et, hvor der er
> [...]

Ligner måske et båthorn?

Ser det ud som om forskærmen er skåret til omkring den?
Tingesten ser da lidt småbillig ud (ikke bmwagtig)

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 29-11-04 07:26

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> "Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> skrev i

> Ligner måske et båthorn?
>
> Ser det ud som om forskærmen er skåret til omkring den?
> Tingesten ser da lidt småbillig ud (ikke bmwagtig)

Hej Arne.

Tjah nu skal jeg ikke kunne svare for, hvorvidt ejeren har fået klappet
noget uoriginalt på, men du kan se hele maskinen her:
http://www.furnituretiger.dk/bmw_ting_2.jpg

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Jesper Gadegaard

Dato : 29-11-04 12:56

Min far har også sådan en på hans BMW.. Og i den der er på hans, sidder
der et indregistreringsbevis fra Englang (den er købt derovre). Så så
vidt jeg kan regne ud, så er den dims bare en papirholder.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 29-11-04 12:57

"Jesper Gadegaard" <jhg@FJERNnork.aau.dk> wrote in message
> Min far har også sådan en på hans BMW.. Og i den der er på hans, sidder
> der et indregistreringsbevis fra Englang (den er købt derovre). Så så
> vidt jeg kan regne ud, så er den dims bare en papirholder.

Okay, jeg takker for oplysningen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Rene Hansen

Dato : 30-11-04 06:43

Jesper Gadegaard <jhg@FJERNnork.aau.dk> skrev:
>Min far har også sådan en på hans
> [...]

Det er nemlig lige hvad det er...
De gode englaendere betaler "Road Tax" og har saa en "Tax Disc"
til at bevise at de har betalt
Ren

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 28-11-04 14:27

En art brobizz, eller registreringsafgiftsmærkeholder (GB) måske )
Henrik Damgaard

Fra : Mads Stetter

Dato : 28-11-04 14:34

Henrik Damgaard wrote:
> En art brobizz, eller registreringsafgiftsmærkeholder (GB) måske )
> Henrik Damgaard

ER 99% sikker på det er sådan en Afgiftsholder til GB...

MVH Mads Stetter

Fra : Jesper

Dato : 28-11-04 15:46

Hej ! Det er 100 % sikert at det er som Henrik skriver: afgiftsmærkeholder
(GB)

Mvh Jesper

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-11-04 15:57

"Jesper" <jesper@FJERNjesperkryger.dk> wrote in message
> Hej ! Det er 100 % sikert at det er som Henrik skriver:
afgiftsmærkeholder
> (GB)
>
> Mvh Jesper

Hej Jesper og alle andre, der har været så venlige at svare:
Tak for hjælpen, så fandt vi da ud af det.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : AW på ZRX

Dato : 28-11-04 19:06

> ER 99% sikker på det er sådan en Afgiftsholder til GB...

Der er også nogle lande hvor man skal køre med forsikringsmærke synligt.
Jeg kender ikke den specifikke holder, men de findes i mange forskellige
afskygninger til alskens mærker.

Allan
ZRX 1200

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 29-11-04 18:58

In Frankrig klæber man mærket på forgaffelbenet (som oftest).. Det virker OK
og så slipper man for en holder !

/Nikolaj