VS Honda CBR F4
Fra : Rasmus Pedersen [600~

Dato : 23-11-04 21:32

Hej herinde

er der nogen der kan fortælle mig hvor mange HK en Honda CBR F4 årg 99 har
(type PC35)

Har set mange forskelige værdier der er oplyst. har set fra 98Hk til 110HK
hvad er lige rigtigt.
Eller er de en forklaring på det.
har ikke selv MC revyén hvad siger denne.
--
Svar i NG eller på rasmuspedersenFJERN@post.cybercity.dk
mvh Rasmus Pedersen

Fra : MKS - 74

Dato : 23-11-04 21:50

On Tue, 23 Nov 2004 21:31:49 +0100, "Rasmus Pedersen [6000]"
<rasmuspedersenFJERN@post.cybercity.dk> wrote:

>Har set mange forskelige værdier der er oplyst. har set fra 98Hk til 110HK
>hvad er lige rigtigt.

Officielt har den danske model 110 krumtapsheste, hvilket du ca. kan
oversætte til 96-98 hk på baghjulet, der iøvrigt plus minus et par
stykker er det samme som samme årgange ZX6R, Gixxer600 og R6 - det er
bestemt ikke værd at hænge sig i de absolut minimale forskelle der er.
Alene produktions- og tilkørselsforskelle gør det meningsløst - De
tyske er ikke sjældent droslet til 98 opgivne hk

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele til salg på:

Fra : Armand

Dato : 25-11-04 18:51

Rasmus Pedersen [6000] <rasmuspedersenFJERN@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41a39e32$0$84111$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> (type PC35)
> Har set mange forskelige værdier der er oplyst. har set fra 98Hk til 110HK

Tjaeh :-/
Eftersom at den faktiske ydelse når Ram-air ladningen virker bedst ved
topspeed alligevel ikke kan måles og derfor heller ikke kan angives
korrekt,
er det egentlig hip som hap med de tørre tal.
Drag hellere dine konklusioner ud fra accelerations-tider hhv.
topfartsmåling i diverse sammenligningstests!

> har ikke selv MC revyén hvad siger denne.

110Hk!

--
Armand.