Woohooo... Det blev en BT1100.
Fra : Martin K. Jensen

Dato : 23-11-04 19:24

Dauz!!

Så er den gamle Katana væk og en BT1100 (Yamaha) står og venter på at blive
hentet hos Banks Bil&MC.

- Det bliver en lang vinter..

Mvh, Martin

Fra : Ole Hansen

Dato : 24-11-04 10:22

"Martin K. Jensen" <nomail@nospam.dk> writes:

> Dauz!!

Guddaw..

> Så er den gamle Katana væk og en BT1100 (Yamaha) står og venter på at blive
> hentet hos Banks Bil&MC.

Tillykke! Den er altså lidt fed sådan en :) Husk at læse
<http://www.dot-e.dk/news/presse/News_Item.2003-08-20.1148/view> hvis
du mangler lidt "skjulte kræfter" :)

> - Det bliver en lang vinter..

JA! :|

--
Ole Hansen

Fra : Martin K. Jensen

Dato : 25-11-04 20:20

Hej Ole!

Har faktisk været ud og prøve netop den cykel. Den står ovre hos Ågesen
Motorcykler i Rødovre. Det er en fed cykel og den går rigtig sød i motoren..

Det var et meget positiv oplevelse at være inde i den butik. Eneste
umiddelbare årsag til at jeg ikke handlede der var, at den brugte BT var
rigelig dyr ifht. til nyprisen på de overgemte 03'er modeller.

- Der er faktisk også andre og mere radikale muligheder.. Der er en
svensker, som har bygget sin BT om til en 1200 med ca. 80hk:
http://www.bike.se/forum/thread.php?t=6185

Mvh, Martin

Fra : JSM

Dato : 24-11-04 20:25

"Martin K. Jensen" <nomail@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Dauz!!
>

> Så er den gamle Katana væk og en BT1100 (Yamaha) står og venter på at
> blive hentet hos Banks Bil&MC.

Teløk med den

Ren nysgerrighed er det så din gamle Katana Banks Bil&Mc har til salg på
deres hjemmeside lige nu ?

mvh
Jesper

Fra : Martin K. Jensen

Dato : 25-11-04 20:22

Hej Jesper

> Teløk med den

Takker!!

> Ren nysgerrighed er det så din gamle Katana Banks Bil&Mc har til salg på
> deres hjemmeside lige nu ?

Yeps, det er den!

Mvh, Martin

Fra : klr

Dato : 28-11-04 20:02

> [...]
> Dauz!!
>

> Så er den gamle Katana væk og en BT1100 (Yamaha) står og venter på at

Hej Martin,
Hvis du kan lidt tysk finder du ALT her: http://www.bulldog-bt1100.de/

Mvh
Knud
BT1100

Fra : Martin K. Jensen

Dato : 28-11-04 21:23

Hej Knud!

> Hvis du kan lidt tysk finder du ALT her: http://www.bulldog-bt1100.de/

Hey tnx!! Det var en fin side..
- Har lige sendt bagskærm og et Givi-låg til maler for at få dem BT-blå..

Mvh, Martin