suzuki dr 250 årg 89
Fra : dan jensen

Dato : 23-11-04 17:24

dau er ved at renovere på en gammel suzuki dr 250 fra 89 men mangler
et ledningsdiagram over den, er der nogen der ved hvor jeg kan skaffe
et og er der nogen der ved hvor man kan få dele til den
evt en hel maskine til dele

Fra : Carsten Eilersen

Dato : 24-11-04 09:58

"dan jensen" <danfritschjensen@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> et ledningsdiagram over den, er der nogen der ved hvor jeg kan skaffe
> et og er der nogen der ved hvor man kan få dele til den

Hej Dan,

Hvor i DK er du?

Du kan formentlig købe en original værkstedshåndbog til DR 250 hos:

http://www.famoto-sport.dk/

Jeg købte en original værkstedshåndbog hos Ib Andersen på ovenstående
adresse for et par år siden for ca. 300 kr. og den indeholder el-diagrammer
til div. DR 250-udgaver. Der er lidt forskel på el-nettets layout afhængig
af cyklens stelnummer/årgang.

Jeg kan evt. scanne og maile dig det relevante diagram, hvis du oplyser mig
de første 5 bogstaver/tal i dit stelnummer.

Mvh.
Carsten
BMW K1200RS
Suzuki DR250S (Snow mode)

Fra : dan jensen

Dato : 26-11-04 16:17

Hej Carsten,
Jeg bor i Odense. Tak for tippet. Jeg skaffer lige de første 5
numre i stelnummeret og så kontakter jeg dig lige på mail.
Er det ok?
Hilsen Dan

Fra : dan jensen

Dato : 26-11-04 17:14

Hej Carsten,
Jeg har købt bogen nu, så har jeg den hvis der går noget andet i
stykker..
Jeg ville lige høre om du kender et godt sted at købe dele?
Tak for hjælpen.
Hilsen Dan

Fra : Carsten Eilersen

Dato : 27-11-04 10:28

> [...]
> stykker..
> Jeg ville lige høre om du kender et godt sted at købe dele?

SNIP

Hej Dan,

Jeg køber mine stumper hos den tidligere nævnte http://www.famoto-sport.dk/
(Ib Andersen), da han ligger på min vej til og fra arbejde.
Du er velkommen til evt. at maile mig direkte.

Mvh.
Carsten