"FASTER" på DVD, reg. 2
Fra : Ukendt

Dato : 22-11-04 18:11

Har lige købt og set "Faster Movie" af Mark Neale. Super underholdning, god
til at tage abstinenser med her i mellemsæsonen.
Ud over selve filmen, der handler om sæson '01 og '02, følger der også en
ekstra DVD med, der beskriver '03 til og med Sydafrika 04. Jeg vil bare
anbefale den og gøre opmærksom på, at den for få uger siden udkom som region
2 DVD. Enjoy

Bente M

Fra : MKS - 74

Dato : 22-11-04 19:10

On Mon, 22 Nov 2004 18:10:44 +0100, "Mouritzen/Lykkeboe"
<jebema-at-os-dot-dk> wrote:

>Jeg vil bare
>anbefale den og gøre opmærksom på, at den for få uger siden udkom som region
>2 DVD. Enjoy

Jepper, rigtig fin film, med nogen Rossi-bias, hvilket dog ingenlunde
forringer den, giver et fint indblik i den særlige race GP-kørere er -
Jeg har iøvrigt et par region1-DVD'ere med "Faster" liggende, kan
afhentes _gratis_ hos mig i Odense....

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele til salg på:

Fra : Richard

Dato : 22-11-04 19:40

MKS - 74 wrote:

> giver et fint indblik i den særlige race GP-kørere er -

Race-racen med andre ord

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Morten dahl

Dato : 22-11-04 21:02

"MKS - 74" <mks74temp@tiscali.dk> wrote in message

> [...]
> forringer den, giver et fint indblik i den særlige race GP-kørere er -
> Jeg har iøvrigt et par region1-DVD'ere med "Faster" liggende, kan

Hey Michael.

Den vil jeg af flere grunde hellere end gerne tage imod. (så kan vi også få
den øl jeg længe har snakket om)

Du siger bare hvornår det passer dig!

--

Morten Dahl
Gixxer750 aka "Fortuna´n", Gixxer600K2 aka konens (og regnvejrs ræser)

Fra : MKS - 74

Dato : 23-11-04 12:40

On Mon, 22 Nov 2004 19:10:01 +0100, MKS - 74 <mks74temp@tiscali.dk>
wrote:

>Jeg har iøvrigt et par region1-DVD'ere med "Faster" liggende, kan
>afhentes _gratis_ hos mig i Odense....

Havde liggende that is....er nu doneret til værdigt trængende og jeg
har ikke flere, så ikke flere mails tak, sorry til dem der blev
skuffet....

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 24-11-04 20:53

"Mouritzen/Lykkeboe" <jebema-at-os-dot-dk> writes:

> [...]
> anbefale den og gøre opmærksom på, at den for få uger siden udkom som region

.... og den er *også* god

Kai, indehaver af begge. Mon ikke der kan blive til endnu et pimse-DVD
arrangement på det?
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 24-11-04 21:06

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> Hvis du nu flytter til Danmark og vil lægge hus til, så er jeg sikker
> på at der sagtens kan blive til en aften. Jeg skal i hvert fald gerne
> dukke på.

Flyttebilen kommer på fredag, og jeg selv lander "permanent" på onsdag
(1/12). Jeg har kun et 25" TV, men mon ikke det kan løses? - arbejdet
har et par løse projektorer jeg kan låne, og så mangler vi bare et
lærrede :)

Jo indkøb af surround er planlagt, men var lavere prioriteret end nye
el-installationer, omlægnin af låse og en vaskemaskine

Måske til foråret...

Kai

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 24-11-04 23:00

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> Nåh, så er det mere nært forestående end jeg var orienteret om
>
> Projektor kan vi måske låne hos Adam (han havde en med i lørdags) og

Lørdag? - nåeh, til DD inden I skulle på Rammstein koncert? Jeg
formoder at Adam er ZX9-Adam fra klubben.

> lærredet klarede vi med et hvidt lagen (endda uden pletter ;).

Wheeee! Jo, det burde kunne lade sig gøre. Men jeg vil have en 16:9
projektor, og vil man have en god en, koster de knaster. Ca 15 penge.

> Kender det - jeg skal ud og købe ny vaskemaskine i morgen. Min
> vaskemaskine stod af i weekenden. Øv :-\
>
> ... men du er jo færdiguddannet og har job, så du tjener næsten
> uendeligt meget mere end jeg der stadig er studerende, så det kan vel
> ikke tage mere end et par måneder at spare op til et fornuftigt anlæg

Du glemmer forbrugets første lov: Ethver stigning i (netto)indtægt vil
omgående blive modsvaret af et tilsvarende forbrug.

Med hus & have har jeg formodentlig også en noget større husleje end
dig

Kai

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 25-11-04 01:03

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> Av ... og så var der jo også lige afgiften af et par køretøjer du
> skulle slås med :-\
> Er det i øvrigt ordnet? ... bare lige for at være lidt on-topic

Det er ordnet på den måde at bilen bliver solgt herovre, mens at jeg
tager Retteren med hjem. Den skal så gennem papirmøllen til foråret.

> :-\

Det tog mig ca 1½ måned at vende mig til dagpenge fremfor SU, da jeg
blev færdig. Men så fik jeg heller ikke SU de sidste 3 måneder af
studiet (klippene var opbrugt).

Kai

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 25-11-04 19:39

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> OK - så er det godt at du lige nåede en tur til Nordkap på R1'eren, så
> den har gået over 6000 km

Jeps, det blev faktisk til 6500km blot på den tur. Ialt nåede jeg at
køre 12000km fra april til oktober. Ikke dårligt, når jeg pendler
40.000km om året i bilen ved siden af.

> Jeg er også ved at løbe tør for SU selv om jeg har meldt en del fra
> det sidste års tid. Jo før jo bedre, for så kan jeg nemlig også få løn
> når jeg bliver færdig til sommer og forhåbentlig får mig et job uden
> at jeg skal betale alt for meget SU tilbage i 2006 - tåbelige regler!
> ;-\

Tåbelige regler indeed. Men jeg kan høre at du har luret fidusen med
at melde SU fra og til på forhånd.

Kai

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 24-11-04 20:57

> [...]

Hvis du nu flytter til Danmark og vil lægge hus til, så er jeg sikker
på at der sagtens kan blive til en aften. Jeg skal i hvert fald gerne

Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 24-11-04 22:39

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 24-11-04 23:05

Kai Harrekilde-Petersen <khp@harrekilde.dk> writes:

> Lørdag? - nåeh, til DD inden I skulle på Rammstein koncert? Jeg
> formoder at Adam er ZX9-Adam fra klubben.

Nemli, ja x 2.

> [...]

:-\

> Med hus & have har jeg formodentlig også en noget større husleje end

Ja, garanteret - jeg bor heldigvis billigt - ellers havde der heller
ikke været råd til MC

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 25-11-04 11:23

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 25-11-04 19:59

> [...]
>
> Jeps, det blev faktisk til 6500km blot på den tur. Ialt nåede jeg at
> køre 12000km fra april til oktober. Ikke dårligt, når jeg pendler

Godt planlagt, men du skulle nok overveje at bruge motorcyklen til at
køre på arbejde

> Tåbelige regler indeed. Men jeg kan høre at du har luret fidusen med
> at melde SU fra og til på forhånd.

Jeg melder kun SU fra fordi jeg tjener for mange penge (i forhold til
hvad SU siger jeg må, forstås) på mit studiejob, ikke fordi jeg ikke
kan bruge pengene. Så der er faktisk ikke ret meget "fidus" i det.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*