Vinteropbevaring, plads hvor ?
Fra : Dennis L

Dato : 22-11-04 09:28

Hejsa

Er der nogen af jer der kender til en forhandler i København, der stadig
har plads til mc'er til vinteropbevaring inden dørs ???

Mvh.

Dennis

Fra : Bjørn S

Dato : 22-11-04 10:02

Dennis L wrote:
> Er der nogen af jer der kender til en forhandler i København, der stadig
> har plads til mc'er til vinteropbevaring inden dørs ???

Sjovt som den 1. december alltid kommer bagpå folk, ligsom den første sne
:-/
Lydmuren/Stenløse eller FA Motorsport/Brønshøj er nogle af de billige, men
forsøg www.dgs.dk , de må selv kunne svare på om der er fuldbooket.

--
/Bjørn

Fra : Dennis

Dato : 22-11-04 10:16

> [...]
> :-/
> Lydmuren/Stenløse eller FA Motorsport/Brønshøj er nogle af de billige, men

Næh, den er ikke kommet bagpå mig, grunden til at jeg spørger er netop at
lydmuren er fuldt booket !

--
Dennis

Fra : Ronni Jensen

Dato : 22-11-04 10:50

> Næh, den er ikke kommet bagpå mig, grunden til at jeg spørger er netop
> at lydmuren er fuldt booket !

Jeg smed min GSX600 ud til Søborg MC (www.soborgmc.dk) i fredags til
indendørs opbevaring.

Prisen er 300,- om mdr, men hvis du samtidig skal have lavet noget som fx
skiftet dæk, bremseklodser, olie osv, får du det til 160,- om mdr (så har
de hele vinteren til at gå og rode med det :P).

Peter derude er en flinker fyr, og de sørger selvf. for smøring, batteri
m.v.

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Steen E.

Dato : 22-11-04 10:37

> Er der nogen af jer der kender til en forhandler i København, der
> stadig har plads til mc'er til vinteropbevaring inden dørs ???
>
> Mvh.
>
> Dennis

Aagesen på Hvidovrevej plejer at have plads nok - sætter dem vist på et
lagerhotel et sted ?

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-04 23:34

"Steen E." <steen-e*fjernes*@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Aagesen på Hvidovrevej plejer at have plads nok - sætter dem vist på et
> lagerhotel et sted ?

Husk at Aagesen, og flere af de andre tager betaling pr. påbegyndt måned, så
hvis du henter din cykel d. 3 april, skal du betale for April også, det gør
Søborg ihvertfald ikke.

Dannie

Fra : Dennis

Dato : 23-11-04 09:59

> Husk at Aagesen, og flere af de andre tager betaling pr. påbegyndt måned, så
> hvis du henter din cykel d. 3 april, skal du betale for April også, det gør
> Søborg ihvertfald ikke.

Jeg takker mange gange for hjælpen med de forskellige bud.
Det blev Søborg de havde lige plads til den, og det ligger ikke så langt
fra hvor jeg bor.

--

Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-04 12:45

<klip>
> Er der nogen af jer der kender til en forhandler i København, der stadig
> har plads til mc'er til vinteropbevaring inden dørs ???

Der er også www.fisker-mc.dk - ved dog ikke, om han har flere pladser.
Det koster 1.500 kr. - mc'en skal bare være hentet senest 1. april.

Mvh
Torben
www.bikertorben.dk

Fra : Mads Henning Pederse~

Dato : 27-11-04 18:43

Desværre. Jeg leder selv efter et sted, så hvis du
finder et, så meld venligst tilbage.

Hilsen

Mads.

Fra : Mads Henning Pederse~

Dato : 27-11-04 18:52

Så er jeg her igen.

En søgning på Google gav svar flere steder i landet.
F.eks. her:

http://www.famoto-sport.dk/

ellers prøv at skrive

vinteropbevaring motorcykel