Bike's 2005 gennemgang
Fra : Steen E.

Dato : 21-11-04 15:21

I det seneste nummer fra Bike er der en oversigt og omtale af alle 2005
mc'er. Rigtig vinterdagslæsning.

Der er mange kommentarer om køreegenskaber, præstationer og teknik.

Én bemærkning skiller sig dog ud : "Der er rigtig god kontakt mellem
kører og passager ...".

Se, det er til at forstå, der viser de at de har forstået noget af det
væsentlige

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Nicolai

Dato : 21-11-04 15:26

Ellers fint blad ! men de skriver at den nye bandit er vandkølet ?? iflg
Suzuki egen hjemme side er den stadig luft/olie kølet

Nicolai

---

Fra : Moller

Dato : 21-11-04 16:07

Nicolai wrote:
> Ellers fint blad ! men de skriver at den nye bandit er vandkølet ?? iflg
> Suzuki egen hjemme side er den stadig luft/olie kølet

   ja ja, det skrev de også da GSX 1400'eren kom, og den er også stadig
kun luft/oliekølet...

   VH
   Lars Molnit

> Nicolai
>
> "Steen E." <steen-e*fjernes*@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> ---

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF-r 1200 rr
www.dfmc.dk/Lars_Molnit

Fra : Kenneth T

Dato : 21-11-04 23:23

> Ellers fint blad ! men de skriver at den nye bandit er vandkølet ?? iflg
> Suzuki egen hjemme side er den stadig luft/olie kølet

Det er kun ved kørsel i regnvejr :)

--
MVH
Kenneth T

Fra : Moller

Dato : 21-11-04 16:06

Steen E. wrote:

> Én bemærkning skiller sig dog ud : "Der er rigtig god kontakt mellem
> kører og passager ...".
>
> Se, det er til at forstå, der viser de at de har forstået noget af det
> væsentlige

   Øh, jeg ser det bare endnu mere som et tegn på at det kære Bike blad
skrives af billister, og tror deres kundegruppe er bilister ;) Passagere
er noget som medtages i en bil, hvad der skal side bag på ens MC er kun
nødstilfælde ala super fræk blondine som blaffer osv. ;)

--
VH
Lars Molnit