MC kørekort i Polen
Fra : Lars Jensen

Dato : 19-11-04 22:12

Hej,

Er der nogen der ved om det er muligt at tage MC kørekort i Polen? Er der
mange penge at spare?

Evt. erfaringer og links modtages gerne.

Venlig hilsen
Lars P. Jensen

Fra : Johnny Johansen

Dato : 19-11-04 22:21

"Lars Jensen" <paabol@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mange penge at spare?
>
> Evt. erfaringer og links modtages gerne.

Der er sikkert mange penge at spare, men du skal alligevel til en køreprøve
hvis du skal ha kortet godkendt i DK.

Hilsen Johnny

Fra : Thomas Seehausen

Dato : 20-11-04 08:04

Er du sikker på at man skal til en ny køreprøve i DK. Det lyder bare lidt
ulogisk når Polen er et EU-land

Fra : Armand

Dato : 20-11-04 11:47

Thomas Seehausen <seehausen@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:419eec41$0$22676$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Er du sikker på at man skal til en ny køreprøve i DK. Det lyder bare lidt
> ulogisk når Polen er et EU-land

Der var en køreskole der straks så muligheden efter at Polen kom med under
den bestjernede blå fane, og tilbød bilige kørekorts-rejser til Polen; men
selvom jeg ikke husker den specifikke grund, blev dét foretagende skudt
isænk af myndighederne!

Sikkerhedsmæssigt kan jeg ikke begræde det; men samtidig er det et
typeeksempel på politikernes forhold til EU: Man vil have alle goder, men
vil
ikke afgive en tøddel :-|

--
Armand.

Fra : Niels Nørgaard

Dato : 20-11-04 18:15

armand@mc-chaufforerne.dk (Armand) skrev:
>Thomas Seehausen
> [...]

Hvad skal man med et billigt kørekort, hvis man ikke har lærer at
køre en MC. Lær at køre på motorcykel, brug en god køreskole - det
kan redde dit liv.
mvh
NBN
--
nn

Fra : DrEnduro

Dato : 27-11-04 23:58

Kørekortet er godkendt i hele EU, men du skal leve i landet i mindst seks
måneder for at kunne tage et kørekort der.

Hilsen Jan