Reservedelspriser online
Fra : Torben Scheel

Dato : 18-11-04 14:25

Der bliver tit nævnt MC-nøglen herinde - er det noget der kan findes online?
Kan man se priser? Er der både originale og uoriginale stumper?

--
vh
Torben

Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-11-04 14:25

> Kan man se priser? Er der både originale og uoriginale stumper?

der er kun uoriginale stumper i det katalog.
Jeg ved at http://www.sydfynmcservice.dk baserer deres reservedelsliste på
mc nøglen, så der kan du se priser.

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : brobaek

Dato : 18-11-04 21:02

MC-Online.dk (MC Butikken) har næsten hele sortimentet fra MC-nøglen, så dem
bruger jeg normalt. Der kan man også søge udfra model.

De har altid givet mig en god service - og leverer gratis ved bestillinger
over et par hundrede kr...

Ellers kan du få/købe MC-nøglen hos din forhandler (jeg fik min gratis) -
det er meget rart af og til, at have et "fysisk" katalog...

Martin

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-11-04 13:51

"brobaek" <martinnews@browi.dk> wrote in message

> Ellers kan du få/købe MC-nøglen hos din forhandler (jeg fik min gratis) -
> det er meget rart af og til, at have et "fysisk" katalog...

Hvis nogle oplever at en forhandler kræver penge for MC-nøglen så vil jeg
opfordre jer til at kontakte folkene bag MC-nøglen og brokke jer. De må
nemlig IKKE tage penge for den.

Jeg ved i øvrigt at der bliver arbejdet på en online version af MC-nøglen.
Men hvor tæt den er på release ved jeg dog ikke. De ville lave den selv (og
her blinker alle de røde lamper hos mig) så ingen ved om/hvornår den er
klar.

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Clemme

Dato : 21-11-04 00:27

> [...]
> Men hvor tæt den er på release ved jeg dog ikke. De ville lave den selv
> (og her blinker alle de røde lamper hos mig) så ingen ved om/hvornår den

MC-nøglen er på www.mc-noeglen.dk men den ser ikke helt færdig ud....

MC-nøglen kan anbefales som lokumslæsning.

Clemme
Honda 500Four

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-11-04 02:07

"Clemme" <clemme44@hotmail.com> wrote in message

> MC-nøglen er på www.mc-noeglen.dk men den ser ikke helt færdig ud....

Jeg ser ikke noget online opslagsværk - gør du? Den nuværende hjemmeside har
været der længe.

> MC-nøglen kan anbefales som lokumslæsning.

Nå?!

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Armand

Dato : 21-11-04 11:50

Tony Lorentzen <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cnopmu$2e9h$1@news.cybercity.dk...
> "Clemme" <clemme44@hotmail.com> wrote in message

> Nå?!

Tjaeh, jeg mener også fornyligt at have påpeget at der er en del praktiske
informationer at finde imellem linierne i MC Nøglen :-|

--
Armand.