Frisk Saab til salg hinsidan..
Fra : John Sahl

Dato : 16-11-04 17:43

Fra : bme

Dato : 16-11-04 18:13

hmmm, hvornår mon Torben E. når de heste? Og hva' med dig Henrik B.?

Billigt iøvrigt (i forhold til i Dannevang)

/bo

Fra : Torben E

Dato : 16-11-04 18:29

"bme" <bme@fritid.tele.hej> skrev i en meddelelse

> hmmm, hvornår mon Torben E. når de heste? Og hva' med dig Henrik B.?

Det gør han aldrig, det kan ikke svare sig pga. FWD
Min er en kvik dagligdags bil, den kører hver dag 4 km. på
arbejde, og 4 hjem igen, hvor jeg ellers skal hen + lidt sjov
i weekenderne. Perfekt familie bil

Torben E

Fra : bme

Dato : 16-11-04 18:41

"Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse

> Min er en kvik dagligdags bil,

snip

> Perfekt familie bil

ROFL

/bo

Fra : Cosworth POWER

Dato : 16-11-04 18:29

402m @ 13,05sek - MEGET skuffende m. 590hk!!

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : John Sahl

Dato : 16-11-04 18:36

Cosworth POWER wrote:
> 402m @ 13,05sek - MEGET skuffende m. 590hk!!

Ja, det er da skuffende med de Hk...

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Torben E

Dato : 16-11-04 18:33

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> 402m @ 13,05sek - MEGET skuffende m. 590hk!!

Jeps, en 9000 bilver aldrig en drag bil, men slutfarten er
ret ok, den kan da lave nogle solide overhalinger
Husk det er jo ikke en lettet skal, men en familiebil med
_alt_ udstyr.

Torben E

Fra : Cosworth POWER

Dato : 16-11-04 19:26

> Jeps, en 9000 bilver aldrig en drag bil, men slutfarten er
> ret ok, den kan da lave nogle solide overhalinger
> Husk det er jo ikke en lettet skal, men en familiebil med
> _alt_ udstyr.

Det beviser jo bare hvad forhjulstræk kan bruges til ;)

Fra : Torben E

Dato : 16-11-04 19:30

> Det beviser jo bare hvad forhjulstræk kan bruges til ;)

Jeps, en sikker, hurtig, retningsstabil, familiebil.

Torben E

Fra : Cosworth POWER

Dato : 16-11-04 21:32

> Jeps, en sikker, hurtig, retningsstabil, familiebil.

Det er så din fortolkning - hehe ;)

Fra : Henrik B.

Dato : 17-11-04 03:26

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det beviser jo bare hvad forhjulstræk kan bruges til ;)

I denne situation - give Cosser seriøst baghjul, oppe i fart.

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Cosworth POWER

Dato : 17-11-04 16:29

> I denne situation - give Cosser seriøst baghjul, oppe i fart.

Ja en std. Cosworth, men ikke en m. 590hk ;)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 17-11-04 23:41

> Ja en std. Cosworth, men ikke en m. 590hk ;)

Min far er stærkere end jeres far.. ))

/Jan W Nielsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 17-11-04 23:50

> Min far er stærkere end jeres far.. ))

Præcis ;)

Fra : BJ

Dato : 17-11-04 23:52

> Præcis ;)

Nope, han er død.

--
Bjørn J.

Fra : bme

Dato : 18-11-04 17:51

> Min far er stærkere end jeres far.. ))

ROFL - Havde skrevet det, men annulerede afsendelsen

/bo

Fra : Claus Fabritius

Dato : 16-11-04 21:31

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> 402m @ 13,05sek - MEGET skuffende m. 590hk!!

Mon ikke den den i stedet laver nogle ganske overbevisende 100-200 tider?
--
MVH
Claus Fabritius

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-11-04 22:43

Claus Fabritius wrote:
> Mon ikke den den i stedet laver nogle ganske overbevisende 100-200 tider?

Jo, jeg vil gætte på omkring 6sek fra 100-200 :)

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3