/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Indvielse af ny i flokken
Fra : Torben Scheel


Dato : 16-11-04 11:26

Så blev det Anne Mettes tur til at møde den prøvesagkyndige - og hun bestod
(vistnok med glans). XJ'eren er tunet med nye dæk og kåbegaffa, og desuden
poleret med S100 (i Louis kopi naturligvis), så landevejene venter den
nybagte der skal have lidt erfaring under vesten inden forsikringen holder
vinterpause. Salt eller ej, her er det vigtigere at hun bliver fortrolig med
cyklen inden den lange pause.

Jeg har skrevet om at hendes kørelærer mente hun var for lav til at få stort
kørekort - det blev ikke et problem. Hun fik et par cm sat på støvlerne hos
skomageren, og kørelærerens laveste "store" MC - vistnok en Kawa ER-5 kunne
hun tumle til alles tilfredshed. Hun er begyndt at snakke om at sænke
XJ'eren, så hvis nogen har en vejledning i at bygge et sæde om (og evt. et
godt brugt 51J sæde til salg) er jeg interesseret.

--
Torben Scheel
http://dfmc.dk/default.asp?id=425



 
 
Tony Lorentzen (16-11-2004)
Kommentar
Fra : Tony Lorentzen


Dato : 16-11-04 12:05

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message
news:cnckfo$aun$1@news.cybercity.dk...

> Så blev det Anne Mettes tur til at møde den prøvesagkyndige - og hun
> bestod (vistnok med glans).

Med glans... Hmm

Men stort tillykke da!

> Jeg har skrevet om at hendes kørelærer mente hun var for lav til at få
> stort kørekort - det blev ikke et problem. Hun fik et par cm sat på
> støvlerne hos skomageren, og kørelærerens laveste "store" MC - vistnok en
> Kawa ER-5 kunne hun tumle til alles tilfredshed. Hun er begyndt at snakke
> om at sænke XJ'eren, så hvis nogen har en vejledning i at bygge et sæde om
> (og evt. et godt brugt 51J sæde til salg) er jeg interesseret.

Jeg har sikkert nævnt det før, men hos Tip Top Trafik på Frederiksberg (hvor
jeg tog kortet for 3 år siden) der havde de et sæde til XJerne som var
"høvlet" af og gav en 4-5 cm. lavere siddestilling; til stor glæde for de
kvindelige kursusdeltagere med korte ben. Hvis det går helt galt må du ud og
finde en model med længere ben

--
Tony
Fazer 1000 o>'o



Torben Scheel (16-11-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 16-11-04 12:26

Tony Lorentzen wrote:

> Med glans... Hmm

Jamen det _sagde_ hun..
>
> Men stort tillykke da!

Takker! In absentia..

> Jeg har sikkert nævnt det før, men hos Tip Top Trafik på
> Frederiksberg (hvor jeg tog kortet for 3 år siden) der havde de et
> sæde til XJerne som var "høvlet" af og gav en 4-5 cm. lavere
> siddestilling; til stor glæde for de kvindelige kursusdeltagere med
> korte ben. Hvis det går helt galt må du ud og finde en model med
> længere ben

Den chance er vist DELDELDELDELDEL forpasset - jo du har snakket om det
før - jeg tror jeg finder et gennemsiddet sæde og bygger op med hårdere skum
i førerenden - err - sædets - damn. Bare at høvle 5cm af giver næppe
tilstrækkelig komfort til den touring der er i pipeline.

--
Torben Scheel
http://dfmc.dk/default.asp?id=425



Bjørn S (16-11-2004)
Kommentar
Fra : Bjørn S


Dato : 16-11-04 12:55

Torben Scheel wrote:

> Den chance er vist DELDELDELDELDEL forpasset - jo du har snakket om det
> før - jeg tror jeg finder et gennemsiddet sæde og bygger op med hårdere skum
> i førerenden - err - sædets - damn. Bare at høvle 5cm af giver næppe
> tilstrækkelig komfort til den touring der er i pipeline.

Et eller andet sted på nettet er det udførligt vist en som sænker saddelen
til en SV 650. Skumgummiet bliver erstattet med en gel-pude. Sidstnævnte
har jeg set på en eller anden dansk mc-tilbehørs-side som tilbehør til
hårde sports-sadler. Mener også at ha sæt det i reklamer fra Matas.
Det er nok i alle tilfælder smart at ekspremitere med en reservesadel,
hvis nu resultatet ikke bliver tilfredstillende.

God arbejdslyst

--
/Bjørn




anders majland (16-11-2004)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 16-11-04 20:10

> Bare at høvle
> 5cm af giver næppe tilstrækkelig komfort til den touring der er i
> pipeline.

Er de høje støvler ikke tilstrækkelige ?

Men FreyDaytona har i deres standard program støvler med tyk sål til at
forlænge benene med. Der er vist ikke nogen danske forhandlere der tager
dem hjem, men postordre fra tyskland er jo heller ikke farligt ...

Evt en kombination af lavere sæde og høje støvler ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid



Torben Scheel (17-11-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 17-11-04 09:12

anders majland wrote:
>> Bare at høvle
>> 5cm af giver næppe tilstrækkelig komfort til den touring der er i
>> pipeline.
>
> Er de høje støvler ikke tilstrækkelige ?

Tjoh, efter min ringe mening er det. Men hun mener at hun vil være mere tryg
i starten med lidt bedre vejkontakt ved tilstand.

> Men FreyDaytona har i deres standard program støvler med tyk sål til
> at forlænge benene med. Der er vist ikke nogen danske forhandlere der
> tager dem hjem, men postordre fra tyskland er jo heller ikke farligt

Joo - men hendes egne støvler _er_ jo forhøjet. Det var væsentligt billigere
end at købe nye støvler.

> Evt en kombination af lavere sæde og høje støvler ...

Netop!

--
vh
Torben



anders majland (17-11-2004)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 17-11-04 20:45

>> Men FreyDaytona har i deres standard program støvler med tyk sål til
>> at forlænge benene med. Der er vist ikke nogen danske forhandlere der
>> tager dem hjem, men postordre fra tyskland er jo heller ikke farligt
>
> Joo - men hendes egne støvler _er_ jo forhøjet. Det var væsentligt
> billigere end at købe nye støvler.

Der er jo nogen der siger at "kvinder" går mere op i design end
funktion - så jeg formodede at det måske bare var et design problem med
de eftermonterede stylter under støvlerne


--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid



Torben Scheel (18-11-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 18-11-04 18:49

anders majland wrote:

>
> Der er jo nogen der siger at "kvinder" går mere op i design end
> funktion - så jeg formodede at det måske bare var et design problem
> med de eftermonterede stylter under støvlerne

Var hun en af dem, havde hun næppe valgt mig

--
vh
Torben



Armand (18-11-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 18-11-04 01:01


Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:419b0f85$1@news.carlbro.dk...
> anders majland wrote:
> >>
> > Er de høje støvler ikke tilstrækkelige ?
>
> Tjoh, efter min ringe mening er det. Men hun mener at hun vil være mere
> tryg i starten med lidt bedre vejkontakt ved stilstand.

Hvilken benlængde har hun (á hendes bukser)?

Det er min opfattelse at kvinder hæmmes af deres frygt for det fremmede,
mere
end deres faktiske benlængde. Det er de færreste motorcyklister der når
jorden med flad fod på begge sider, sådan som kvinder helst så det, og
sålænge der ikke skal lægges kræfter i (= typisk "stage" modellen baglæns)
rækker et par tåspidser fint til at holde balancen ved stilstand.

--
Armand.
(til sammenligning med (kun)30" benlængde)







Torben Scheel (18-11-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 18-11-04 09:12

Armand wrote:
> Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:419b0f85$1@news.carlbro.dk...
>> anders majland wrote:
>>>>
>>> Er de høje støvler ikke tilstrækkelige ?
>>
>> Tjoh, efter min ringe mening er det. Men hun mener at hun vil være
>> mere tryg i starten med lidt bedre vejkontakt ved stilstand.
>
> Hvilken benlængde har hun (á hendes bukser)?

Lang nok - men "whatever makes her feel safe" er mantraet lige nu - jeg vil
ikke risikere at hun fravælger MC'en af den grund. Desuden skulle hun gerne
lære at bestige opkørslen til MC-garagen - den er på ca. 20% de 2 meter op
til platformen. Nedkørslen baglæns fra den kræver god kontrol.

> Det er min opfattelse at kvinder hæmmes af deres frygt for det
> fremmede, mere
> end deres faktiske benlængde. Det er de færreste motorcyklister der
> når jorden med flad fod på begge sider, sådan som kvinder helst så
> det, og sålænge der ikke skal lægges kræfter i (= typisk "stage"
> modellen baglæns) rækker et par tåspidser fint til at holde balancen
> ved stilstand.

Enig - men den psykologiske side er ganske vigtig for en begynder

--
vh
Torben



AW på ZRX (16-11-2004)
Kommentar
Fra : AW på ZRX


Dato : 16-11-04 20:53

> Jeg har sikkert nævnt det før, men hos Tip Top Trafik på Frederiksberg
> (hvor jeg tog kortet for 3 år siden) der havde de et sæde til XJerne som
> var "høvlet" af og gav en 4-5 cm. lavere siddestilling; til stor glæde for
> de kvindelige kursusdeltagere med korte ben.

Jeps,det sæde som jeg lavede til min kone har vist overlevet længe. Men det
var også lavet med omhu. Vandtæt inderbetræk og rigtig læder udenpå.
Vi forærede det til kørelæreren da hun var færdig.
Man kan høvle rigtig meget af et XJ sæde før man sidder det igennem.

Høvl af lidt efter lidt, og prøvesid det. Når man hopper hårdt på det og
begynder at kunne mærke bunden er det på tide at stoppe.

Allan
ZRX 1200



Esther (16-11-2004)
Kommentar
Fra : Esther


Dato : 16-11-04 17:09

Til lykke med pappet til Anne Mette
God fornøjelse med landevejene -salt eller ej

--
Esther

*** Yamaha XJ600S & Yamaha Néos 50***



Jes Vestervang (16-11-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 16-11-04 21:24

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> writes:

> Hun er begyndt at snakke om at sænke XJ'eren, så hvis nogen har en
> vejledning i at bygge et sæde om (og evt. et godt brugt 51J sæde til
> salg) er jeg interesseret.

Hvis det skal se ordentligt ud og du/hun ikke lige er den største
Jørgen Clevin-type, så prøv en rigtig saddelmager. Søg evt. på Google
groups i denne gruppe, så skal du nok finde en.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Arne Lorenzen (16-11-2004)
Kommentar
Fra : Arne Lorenzen


Dato : 16-11-04 21:44

Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk> skrev i
news:874qjpzgo1.fsf@dellen.royal.flof.dk:

> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> writes:
>
>> Hun er begyndt at snakke om at sænke XJ'eren, så hvis nogen har en
>> vejledning i at bygge et sæde om (og evt. et godt brugt 51J sæde til
>> salg) er jeg interesseret.
>
> Hvis det skal se ordentligt ud og du/hun ikke lige er den største
> Jørgen Clevin-type, så prøv en rigtig saddelmager. Søg evt. på Google
> groups i denne gruppe, så skal du nok finde en.

Dykkede lige ned i linksene og op dukker umiddelbart en saddelmager - han har
også et par styrluffer - http://www.gtsadler.dk/

og et GEL-link:
http://www.thepropad.com/propad/

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Georg Lorentzen (17-11-2004)
Kommentar
Fra : Georg Lorentzen


Dato : 17-11-04 12:07

Torben Scheel wrote:
> Så blev det Anne Mettes tur til at møde den prøvesagkyndige - og hun
> bestod (vistnok med glans).

Kære Torben og hustru!
Tillykke med kortet og vel mødt derude begge to til foråret. Da jeg i
mellemtiden har skiftet XS'eren ud med en VFR, kan det tænkes at jeg lige
skal ind og vende en gang til på et bronzekursus
--
Georg Lorentzen



Torben Scheel (17-11-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 17-11-04 13:02

Georg Lorentzen wrote:
>
> Kære Torben og hustru!
> Tillykke med kortet og vel mødt derude begge to til foråret. Da jeg i
> mellemtiden har skiftet XS'eren ud med en VFR, kan det tænkes at jeg
> lige skal ind og vende en gang til på et bronzekursus

Takker - og tillykke med VFR'eren. En 750'er?

Det kan være du møder fruen på kurset - hun bliver i hvert fald
tvangsindlagt til et af de første næste år

--
vh
Torben



Georg Lorentzen (17-11-2004)
Kommentar
Fra : Georg Lorentzen


Dato : 17-11-04 22:04

Torben Scheel wrote:
> Takker - og tillykke med VFR'eren. En 750'er?

Ja - det er en 750'er, helt vildt

>
> Det kan være du møder fruen på kurset - hun bliver i hvert fald
> tvangsindlagt til et af de første næste år

det ser jeg frem til
--
Georg



Torben Scheel (18-11-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 18-11-04 09:15

Georg Lorentzen wrote:
> Torben Scheel wrote:
>> Takker - og tillykke med VFR'eren. En 750'er?
>
> Ja - det er en 750'er, helt vildt
>
Øj - jeg har tit savlet over sådan en hos Agusta (det var naturligvis engang
i midt-90'erne)- Fik lige kigget i din profil - var det ikke den der var til
salg i markedsgruppen?

>>
>> Det kan være du møder fruen på kurset - hun bliver i hvert fald
>> tvangsindlagt til et af de første næste år
>
> det ser jeg frem til

Bare rolig, jeg har advaret mod jeres familieklan

--
vh
Torben



Tony Lorentzen (18-11-2004)
Kommentar
Fra : Tony Lorentzen


Dato : 18-11-04 17:15

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message
news:419c61bf$1@news.carlbro.dk...

> Bare rolig, jeg har advaret mod jeres familieklan

Er vi så berygtede derude?

--
Tony
Fazer 1000 o>'o
CB 400 N - '84 - it's alive!



brobaek (17-11-2004)
Kommentar
Fra : brobaek


Dato : 17-11-04 17:13

Hej Georg, var det dig med XS'eren (jeg kørte en blå CX Custom) på
bronze-kurset ???

Torben, tillykke til din kone - iøvrigt, mangler du stadig den der
synkron-tester ??? Jeg hørte nemlig aldrig rigtig mere, da jeg kom tilbage
fra Nordkap - og har så stille og roligt glemt det...

/Martin

Georg Lorentzen wrote:
> Torben Scheel wrote:
>> Så blev det Anne Mettes tur til at møde den prøvesagkyndige - og hun
>> bestod (vistnok med glans).
>
> Kære Torben og hustru!
> Tillykke med kortet og vel mødt derude begge to til foråret. Da jeg i
> mellemtiden har skiftet XS'eren ud med en VFR, kan det tænkes at jeg
> lige skal ind og vende en gang til på et bronzekursus



Georg Lorentzen (17-11-2004)
Kommentar
Fra : Georg Lorentzen


Dato : 17-11-04 22:05

brobaek wrote:
> Hej Georg, var det dig med XS'eren (jeg kørte en blå CX Custom) på
> bronze-kurset ???
>
Jep - det var mig på den blå XS'er i Tune. Dengang da flere desværre væltede
på vej hjem den sidste dag
--
Georg



brobaek (17-11-2004)
Kommentar
Fra : brobaek


Dato : 17-11-04 23:20

Georg Lorentzen wrote:
> brobaek wrote:
>> Hej Georg, var det dig med XS'eren (jeg kørte en blå CX Custom) på
>> bronze-kurset ???
>>
> Jep - det var mig på den blå XS'er i Tune. Dengang da flere desværre
> væltede på vej hjem den sidste dag

Ja, en skam på et ellers godt kursus. Men de 3 uheld har nok belært os andre
om risikoen ved hagl-vejr!

Det er pudsigt, at du har erhvervet dig en viffer - jeg blev så fristet af
den flotte sølvgrå der var med på kurset, at jeg indtil august drømte om en.
I september blev min drøm så realiseret med en 87'er. Jeg kan jo se, at du
har gået samme vej

Jeg regner også med, at jeg snupper en kursus igen - det gamle har i et par
situationer bevist sit værd. Det bliver nok også lidt sjovere på en viffer
end på en ældre custom... Jeg har haft prøveplader på 2 gange - og wauv...
Det er simpelthen en drømme-maskine...

Tillykke med den - den ser fed ud...
Kast evt. lige et indlæg hvornår du tilmelder dig. Så kan vi måske inspirere
andre til en viffer

Mvh
Martin



Georg Lorentzen (20-11-2004)
Kommentar
Fra : Georg Lorentzen


Dato : 20-11-04 09:37

brobaek wrote:
> Det er pudsigt, at du har erhvervet dig en viffer - jeg blev så
> fristet af den flotte sølvgrå der var med på kurset, at jeg indtil
> august drømte om en. I september blev min drøm så realiseret med en
> 87'er. Jeg kan jo se, at du har gået samme vej
>
> Jeg regner også med, at jeg snupper en kursus igen - det gamle har i
> et par situationer bevist sit værd. Det bliver nok også lidt sjovere
> på en viffer end på en ældre custom... Jeg har haft prøveplader på 2
> gange - og wauv... Det er simpelthen en drømme-maskine...

Og den bliver kun bedre og bedre .

>
> Tillykke med den - den ser fed ud...
> Kast evt. lige et indlæg hvornår du tilmelder dig. Så kan vi måske
> inspirere andre til en viffer

Tak - og jo det er den VFR som har stået til salg bl.a. her i gruppen;
tidligere ejer Jon Nielsen. Jeg har været inde og kigge på DMC, men de er
endnu ikke begyndt at annoncere næste års program. Så snart de gør det, vil
jeg melde mig til det første der bliver udbudt i Tune. Og så giver jeg dig
et praj
--
Georg



Torben Scheel (18-11-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 18-11-04 09:19

brobaek wrote:
> Hej Georg, var det dig med XS'eren (jeg kørte en blå CX Custom) på
> bronze-kurset ???
>
> Torben, tillykke til din kone - iøvrigt, mangler du stadig den der
> synkron-tester ??? Jeg hørte nemlig aldrig rigtig mere, da jeg kom
> tilbage fra Nordkap - og har så stille og roligt glemt det...
>
> /Martin

Ja, i princippet - tak fordi du spørger. Jeg har bare ikke haft tid, og har
egentlig besluttet at lade det vente til februar eller marts - min egen skal
skilles og lakeres, og Anne Mettes karburator kan helt sikkert tåle en
rensning først. Hendes cykel er en af dem der kun har været skruet i når det
var højst nødvendigt. Ret fedt med hele kærve og originalskruer overalt
Jeg håber at jeg må vende tilbage til den tid ?

--
vh
Torben



brobaek (19-11-2004)
Kommentar
Fra : brobaek


Dato : 19-11-04 18:25

Torben Scheel wrote:
> Ja, i princippet - tak fordi du spørger. Jeg har bare ikke haft tid,
> og har egentlig besluttet at lade det vente til februar eller marts -
> min egen skal skilles og lakeres, og Anne Mettes karburator kan helt
> sikkert tåle en rensning først. Hendes cykel er en af dem der kun har
> været skruet i når det var højst nødvendigt. Ret fedt med hele kærve
> og originalskruer overalt Jeg håber at jeg må vende tilbage til
> den tid ?

Du skriver bare til brobaekBLABLABLA@browiBLABLABLA.dkBLABLABLA når det
bliver relevant.

Den ligger hos min far i Kalundborg, så skriv lige et par uger før det
bliver nødvendigt, så jeg kan få den bragt til Kbh.

Ja, der er både fordele og ulemper ved en urørt maskine.

Min cx'er var i rigtig god stand da jeg købte den. Men, på et eller
tidspunkt har den haft en ejer uden sans for moment. Derfor har jeg brugt
timer med WD40, slagsskruetrækker og hammer+mejsel - og mangler stadig et
par stykker. Så hellere en lettere dårlig vedligheholdt mc, end en forskruet
mc...

Du nævnte engang, at der var mange rustne smådele (bolte etc.), som fik den
til at fremstå dårlige end forvented da du hentede den - er de til at komme
igennem og få skiftet ???

/Martin - du kan nok regne ud, hvad der skal fjernes i email'en



Torben Scheel (20-11-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 20-11-04 14:33

brobaek wrote:
> Torben Scheel wrote:
>> Ja, i princippet - tak fordi du spørger. Jeg har bare ikke haft tid,
>> og har egentlig besluttet at lade det vente til februar eller marts -
>> min egen skal skilles og lakeres, og Anne Mettes karburator kan helt
>> sikkert tåle en rensning først. Hendes cykel er en af dem der kun har
>> været skruet i når det var højst nødvendigt. Ret fedt med hele kærve
>> og originalskruer overalt Jeg håber at jeg må vende tilbage til
>> den tid ?
>
> Du skriver bare til brobaekBLABLABLA@browiBLABLABLA.dkBLABLABLA når
> det bliver relevant.
>
> Den ligger hos min far i Kalundborg, så skriv lige et par uger før det
> bliver nødvendigt, så jeg kan få den bragt til Kbh.

Meget fint

> Ja, der er både fordele og ulemper ved en urørt maskine.
>
> Min cx'er var i rigtig god stand da jeg købte den. Men, på et eller
> tidspunkt har den haft en ejer uden sans for moment. Derfor har jeg
> brugt timer med WD40, slagsskruetrækker og hammer+mejsel - og mangler
> stadig et par stykker. Så hellere en lettere dårlig vedligheholdt mc,
> end en forskruet mc...

Jeps

> Du nævnte engang, at der var mange rustne smådele (bolte etc.), som
> fik den til at fremstå dårlige end forvented da du hentede den - er
> de til at komme igennem og få skiftet ???

Det første der skal ske er en polering af synligt alu - derefter skal jeg
finde en biks med fornuftigt sortiment i rustfri skruer. Måske får
udstødningen en gang pejsemaling hvis ikke den når at ruste igennem først.
Det er ikke intentionen at den skal stå som et spejl - Anne Mette gider nok
ikke vaske og pudse, og risikoen for begynderridser er overhængende det
første års tid.

--
vh
Torben



Henrik Nielsen (17-11-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 17-11-04 16:25

Tillykke til hende. Ærgerligt sæsonen går mod en kold tid, men der kommer
sikkert masser af sol igen til næste år.

Ps.: Skulle hun komme til at mangle et par forrør til XJ'eren, så har jeg et
par stykker..


--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Torben Scheel (18-11-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 18-11-04 09:20

Henrik Nielsen wrote:
> Tillykke til hende. Ærgerligt sæsonen går mod en kold tid, men der
> kommer sikkert masser af sol igen til næste år.
>
> Ps.: Skulle hun komme til at mangle et par forrør til XJ'eren, så har
> jeg et par stykker..

Jeg mistænker hele systemet for at være det næste der skal udskiftes efter 2
års carportstilstand i tyskland. Jeg vender tilbage hvis det bliver aktuelt.

vh
Torben



Jacob Bunk Nielsen (18-11-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 18-11-04 20:42

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> writes:
>
> Øj - jeg har tit savlet over sådan en hos Agusta (det var naturligvis engang
> i midt-90'erne)- Fik lige kigget i din profil - var det ikke den der var til
> salg i markedsgruppen?

Den ligner i hvert fald Jonz' tidligere VFR, som blev solgt til en
rigtig fornuftig pris. Om det også er den ved jeg dog ikke.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408598
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste