Vindues Visker viker pletvis
Fra : BJ Denmark

Dato : 16-11-04 10:48

Inden jeg fordyber mig alt for meget i emnet:

Min vindues visker viker 95% af tiden. Men pludselig kan den holde op, og
der kommer en let "snerrende" lyd - formentlig fra Visker motoren. Bortset
fra een gang har jeg kunnet sætte den igang igen ved at give et let "ryk" i
viskerarmen.

Vognen er en Chevrolet S10 2.2 LS fra 1994.

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot" får
nogen til at indse at de ikke har ret.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-11-04 11:15

"BJ Denmark" <news@klog.dk> wrote in message
> [...]
> fra een gang har jeg kunnet sætte den igang igen ved at give et let "ryk"

Det samme var der galt med viskermotoren i min Xsara. Det resulterede i at
lige pludselig stod røgen ud. Det kostede en ny viskermotor og et nyt træk.

--
mvh/rg. Christian
I would have to ask the questioner. I haven't had a chance to ask