Lasermåling? - De skal vel stoppe en for a~
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 15-11-04 21:33

"Blæste" forbi en politibil på motorvejen idag, den holdt på en rasteplads
ved Randers med bagsmækken oppe, og en mand ved fronten der kiggede i et
3-benet apperat.
Længere henne ad motorvejen havde en politibil stoppet en Passat. - Var jeg
heldig, da de ikke stoppede mig?

-M
'93 Sierra GLX
Med bemærkning om fin stand :)

Fra : TGD

Dato : 15-11-04 21:57

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3-benet apperat.
> Længere henne ad motorvejen havde en politibil stoppet en Passat. - Var

Ja de plejer at blitze når de tager billed. De står tit for enden af
Amagermotorvejen og der bliver de viftet og det er også den med 3 fod..

Fra : JBH

Dato : 15-11-04 22:11

> [...]
> 3-benet apperat.
> Længere henne ad motorvejen havde en politibil stoppet en Passat. - Var

Det skulle jeg mene, da der ikke er noget (billede) som sammenkæder den
hastighed de må have målt, med din bil og bilens fører. Jeg har i alt fald
aldrig oplevet at policen skyder med laser, og så ikke umiddelbart efter
stopper køretøjet, med den person bag rattet som har ført det.

mvh
JBH.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 15-11-04 22:22

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev :

>Det skulle jeg mene, da der ikke er noget (billede) som sammenkæder den
>hastighed de må have målt, med din bil og bilens fører.

Gu ved hvad de egentligt ville gøre hvis det var en højrestyret bil,
på danske plader ?

;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : John Sahl

Dato : 15-11-04 22:31

jan@fedtegreven.dk wrote:
> Gu ved hvad de egentligt ville gøre hvis det var en højrestyret bil,
> på danske plader ?
>
> ;)

Tror du det sorte felt sidder fast i kameraet eller hvad?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 15-11-04 22:42

"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> skrev :

>Tror du det sorte felt sidder fast i kameraet eller hvad?

Narjjjj - jeg sidder bare med tanken om en person i hvert sæde foran.

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-11-04 22:54

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Narjjjj - jeg sidder bare med tanken om en person i hvert sæde foran.

og som i klippet med Lada:
Med et snyderat.

Så tror jeg de kommer at arbejde for føden

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Leonard

Dato : 15-11-04 22:57

jan@fedtegreven.dk wrote:

>Narjjjj - jeg sidder bare med tanken om en person i hvert sæde foran.

Ja, det kunne blive en sag for menneskerettighedsdomstolen, hvis
passageren var elskerinden og bilen indregistreret i konens navn, så
hun ser billedet først

--
Leonard

Fra : Martin P.

Dato : 16-11-04 17:38

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Narjjjj - jeg sidder bare med tanken om en person i hvert sæde foran.

Haha, god idé. Jeg går straks igang med at montere en dummy og et rat i
højre side

- Martin

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 15-11-04 22:21

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> aldrig oplevet at policen skyder med laser, og så ikke umiddelbart efter
> stopper køretøjet, med den person bag rattet som har ført det.

Puha, godt at høre. - Jeg har været meget nærvøs.
Ja, jeg ved "don't do the crime, if you can't do the time" - men det ville
bare være så ærgeligt.

-M