Rullefelt KBH
Fra : MTV

Dato : 15-11-04 13:45

Hejsa

Er der nogen der kender et godt, og billigt, rullefelt i københavns området.
Jeg vil gerne have et overblik før jeg begynder at lave ændringer. Bilen er
en Mazda MX-3 V6. Kører ofte forbi Palms i skovlunde, nogen erfaringer og
evt. bud på pris ?

- Michael

Fra : Martin P.

Dato : 15-11-04 15:18

"MTV" <ctv@ns4me.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er
> en Mazda MX-3 V6. Kører ofte forbi Palms i skovlunde, nogen erfaringer og

Jeg mener det er 350,-. Prøv at ring til dem - http://dimsport.dk/

- Martin

Fra : Jonas R.

Dato : 16-11-04 08:33

MTV wrote:
> [...]
> ændringer. Bilen er en Mazda MX-3 V6. Kører ofte forbi Palms i
> skovlunde, nogen erfaringer og evt. bud på pris ?

Ehm erfaringer.
Tja mener jeg engang fik afvide at det kostede 1000 kr da mig og Tkrath
tjekkede.
Anyways er palms felt vist også lidt optimistisk og jeg kan generelt
overhovedet ikke snuppe dem.

Ellers www.vae.dk i slagelse, de tager 400 kr for det og er fair og venlige.

/Jonas R.

Fra : Unlimited

Dato : 16-11-04 14:16

PLR tuning i Søborg har også rullefelt....Og han skal have 400 incl moms for
en måling.

www.k-power.dk

Mvh Flemming