DFM chat
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-11-04 16:16

Nu er der jo sådan en fin chat på DFM-siden, voffer ikke bruge den?
*drøner ind på chatten og sætter sig til at vente på om der sku' kikke nogen
forbi...*

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-11-04 16:30

> Nu er der jo sådan en fin chat på DFM-siden, voffer ikke bruge den?

Fordi man lynhurtigt bliver smidt ud igen, hvis man idler.. På den måde
bliver man nødt til logge ind konstant for at se om andre er derinde. De
fleste der logger ind logger ud med det samme de ser at der ikke er nogen.
Resultatet bliver at der sjældent er nogle folk der rent faktisk er derinde
samtidigt.

> *drøner ind på chatten og sætter sig til at vente på om der sku'
> kikke nogen forbi...*

Alternativt, så findes der altså stadig en kanal på IRC,
#dk.fritid.motorcykel på QuakeNet, som folk kan bruge. Der er det også
muligt at idle, hvilket de fleste derinde vist gør lidt rigeligt brug af.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-11-04 16:42

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> wrote in message

> Alternativt, så findes der altså stadig en kanal på IRC,
> #dk.fritid.motorcykel på QuakeNet, som folk kan bruge. Der er det også
> muligt at idle, hvilket de fleste derinde vist gør lidt rigeligt brug af.

Netop - og hvor fedt er det så egentligt at man kan se at der er nogen - men
at de bare ikke er til stede? Så hellere se et tomt rum IMHO.

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-11-04 17:29

> Netop - og hvor fedt er det så egentligt at man kan se at der er
> nogen - men at de bare ikke er til stede? Så hellere se et tomt rum
> IMHO.

Måske. Jeg idler selv derinde engang imellem, men jeg er altid ved
computeren og tjekker en gang imellem om der sker noget. Jeg kunne f.eks.
aldrig finde på at lade den passe sig selv, men jeg tager ud og køber ind
el. lign. Så nytter det jo ikke noget..

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-11-04 18:29

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> writes:

> Alternativt, så findes der altså stadig en kanal på IRC,
> #dk.fritid.motorcykel på QuakeNet, som folk kan bruge. Der er det også
> muligt at idle, hvilket de fleste derinde vist gør lidt rigeligt brug af.

Dimsen på dfm-siden kunne evt. laves om til en front-end til
IRC-kanalen. Kan f.eks. gøres med cgiirc:
<http://cgiirc.sourceforge.net/>.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R