Prins + blondine
Fra : Ukendt

Dato : 13-11-04 21:10

hehe,
pressen kan da heller ikke lade ham være i fred
http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=321340/

han er jo fredet fra os dødeliges lovgivning

--
Tom

Fra : hanzen

Dato : 13-11-04 21:19

> [...]
> pressen kan da heller ikke lade ham være i fred
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=321340/
>
> han er jo fredet fra os dødeliges lovgivning

den er væk
censur? eller uheld.

Siden kan ikke findes

Vi beklager, men den ønskede side blev ikke fundet, har ændret navn eller er
midlertidig ustabil.

--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-04 21:25

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse

> den er væk
> censur? eller uheld.

Den vises da godt nok her

> Siden kan ikke findes
>
> Vi beklager, men den ønskede side blev ikke fundet, har ændret navn eller
> er
> midlertidig ustabil.

Er du begyndt med en anden skod browser al.la lynx ?

--
Tom

Fra : hanzen

Dato : 13-11-04 22:49

> "hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse

> Den vises da godt nok her

> Er du begyndt med en anden skod browser al.la lynx ?
>
> --
> Tom

næh det er en skod fra "lilleblød"

Fra : hanzen

Dato : 13-11-04 22:58

> "hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse

> Den vises da godt nok her

> Er du begyndt med en anden skod browser al.la lynx ?
>
> --
> Tom

yeps nu fik jeg den
Jeg skulle bare selv finde den på BT's side.
MANUELT.
I WEEKENDEN.
Det er fandme for galt.

Det kan være den ikke virkede før p.gr.a.noget
pop-up-stop/firewall/antivirus/livrem og seler pis.

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-04 23:06

> [...]
> Det er fandme for galt.
>
> Det kan være den ikke virkede før p.gr.a.noget
> pop-up-stop/firewall/antivirus/livrem og seler pis.

Jeg har XP servicepack 2 så slipper man da for alt det poup f*s

--
Tom

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 14-11-04 09:50

> Jeg har XP servicepack 2 så slipper man da for alt det poup f*s

Det har vi andre der har valgt at bruge rigtige browsere da været fri for l
æ n g e.

Mvh
Claus

Fra : Christian

Dato : 13-11-04 21:19

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message
> hehe,
> pressen kan da heller ikke lade ham være i fred
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=321340/
>
> han er jo fredet fra os dødeliges lovgivning

så skal alle royalister nok komme på banen og sige at det var jounalisten
som bevirkede at han kørte råddent...for kongelige er jo bare så gode og kan
umuligt gøre noget forkert... .

Bevars at vi kan risikere at få sådanne en båtnakke til overhoved hvis han
pilot-bådkapsejlads-samba-ferie bror dør...

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 13-11-04 21:26

Politiken har også en lille artikel om prins Joakim:

Jeg hæfter mig ved at bilisten som anmeldte prinsen siger, at prinsen
_flere_ gange kørte op til 160-170 km/t. For at anmelderen skulle have en
chance for at oberservere disse gentagne fartovertrædelser, har anmelderen
altså også kørt for hurtigt?

Mvh

Emil

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-04 21:29

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> chance for at oberservere disse gentagne fartovertrædelser, har anmelderen

Jada, har du ikke set filmen?
De kører lige så hurtig som vores prins

--
Tom

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 13-11-04 21:35

> Jada, har du ikke set filmen?
> De kører lige så hurtig som vores prins

Hvor ser du den film?

Emil

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-04 21:42

> Hvor ser du den film?

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=321340/
under videoklip

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 13-11-04 21:53

> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=321340/

Den pågældende side er der kun periodisk.

> under videoklip

Hvor..?

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-04 22:00

"Jan W Nielsen" <intetsvar@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse

> Den pågældende side er der kun periodisk.

> Hvor..?

Hallo.....hvad sker der?
Det står da med fede bogstaver

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 13-11-04 22:12

> Hallo.....hvad sker der?
> Det står da med fede bogstaver

Jeg kan INTET se - og nu har jeg kigget EKSTRA grundigt...

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-04 22:18

> Jeg kan INTET se - og nu har jeg kigget EKSTRA grundigt...

Tja JEG har nu set filmen et par gange
Den er taget at "localeyes" og varer 3:48 min.

Underligt fordi JEG kan refresh'e og stadig komme ind på siden og også på
videoklip i 56K og 256K opløsning.

Ser ud som om de er 3 mand i forfølgerbilen. At dømme ud fra
instrumentbrædtet må det være en VW med pornoblå lys.........en eller anden
transporter.
De kører helt klart også en 150 stykker for at følge med......der hvor man
må køre 90

--
Tom

Fra : Kent Glerup

Dato : 14-11-04 11:27

> [...]
> transporter.
> De kører helt klart også en 150 stykker for at følge med......der hvor man

Jep..

Og de overhaler også indenom... De vil tilsyneladense gå ret langt for
historien!

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 13-11-04 22:03

> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=321340/
> under videoklip

Jeg kan ikke komme ind på den side du henviser til.
Men den her kan jeg komme ind på:
http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=321346/

Men der er ikke nogen klip her?

Emil

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 13-11-04 22:14

> Jeg kan ikke komme ind på den side du henviser til.
> Men den her kan jeg komme ind på:
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=321346/
>
> Men der er ikke nogen klip her?

www.localeyes.dk har også klippet. Jeg ved dog ikke om den er identisk med
BTs? Jeg synes da ikke det ser så slemt ud, og man kan ikke på noget
tidspunkt se hvor hurtigt fotografen selv kører? Eneste kritik jeg har af
prinsens kørsel, er at han på et tidspunkt kommer for tæt på forankørende.
Til gengæld har jeg en kritik af journalisten, han overhaler indenom en
gang! Uden dog at vide om det er muligt at komme til at overhale korrekt, da
man ikke kan se hvad der sker bagved.

Well, der kan koges meget på den tynde historie.

Mvh

Emil

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-04 22:22

> [...]
> da man ikke kan se hvad der sker bagved.
>
> Well, der kan koges meget på den tynde historie.

Det ER man allerede igang med....

citat
Den kongelige bil var her tæt på at skride ud i rabatten, og flere biler
holdt ind til siden af frygt for at blive påkørt.

--
Tom

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 13-11-04 22:33

> Det ER man allerede igang med....
>
> citat
> Den kongelige bil var her tæt på at skride ud i rabatten, og flere biler
> holdt ind til siden af frygt for at blive påkørt.

Endnu en bekræftelse (eller påmindelse) om at BT og EB ikke er noget man
skal læse, hvis man skal have bare lidt fakta. Naturligvis skal man også
have en sund skepsis overfor de store aviser som Politiken og Berlingske,
men de blæser altså ikke historien op og sætter den på forsiden.

Mvh

Emil

Fra : Leonard

Dato : 13-11-04 23:14

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> wrote:

> [...]
>have en sund skepsis overfor de store aviser som Politiken og Berlingske,
>men de blæser altså ikke historien op og sætter den på forsiden.

Her er det nok nærmere kilden man skal være skeptisk overfor,
historien er da på forsiden af alle avisernes hjemmesider, nok fordi
den er sendt ud gennem Reuter, som de alle klipper fra.

--
Leonard

Fra : Lars [6710]

Dato : 13-11-04 22:39

> [...]
> Den kongelige bil var her tæt på at skride ud i rabatten, og flere biler
> holdt ind til siden af frygt for at blive påkørt.

Det er da totalt til grin....
jeg synes da ikke at der er noget der minder om optræk til hverken
udskridning eller at nogen skulle holde ind til siden.

Det der er værst er da Local Eyes kørsel....
total uopmærksom, blinker IKKE af ved vognbaneskift, overhaler indenom, og
kører selv mindst lige så hurtigt (måske endda hurtigere) som motorprinsen

/Lars

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-04 21:27

> [...]
> som bevirkede at han kørte råddent...for kongelige er jo bare så gode og

Men man må sige at det bare "kører" for ham lige nu

> Bevars at vi kan risikere at få sådanne en båtnakke til overhoved hvis han
> pilot-bådkapsejlads-samba-ferie bror dør...

Eller springe en generation over

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 13-11-04 21:50

> pressen kan da heller ikke lade ham være i fred
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=321340/

Jeg brækker mig over de skod-journalister og skod-fotografer, der lever af
at forfølge de kongelige og de kendte - og i det hele taget lever af den
slags der.

Den samme fotograf, som mener at have iagttaget "livsfarlig kørsel med
bilister, der næsten bev kørt af vejen" af Prins Joachim lavede engang en
aftale med en hærværksmand, der savede hovedet af Den Lille Havfrue.

Det tjente han 100.000 kroner på - i dag har han sikkert også tjent en god
skilling.

Mandens troværdighed er i mine øjne lig nul - det samme er hans integritet.

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-04 21:56

> Jeg brækker mig over de skod-journalister og skod-fotografer, der lever af
> at forfølge de kongelige og de kendte - og i det hele taget lever af den
> slags der.

Jeg kan ikke se der skulle være noget i vejen for at sende fotografen op til
en fornyet køreprøve, da han helt klart har brudt samme regler som prinsen

> [...]
> skilling.
>
> Mandens troværdighed er i mine øjne lig nul - det samme er hans

hehe. Men Joakim er heller ikke for smart når han i forvejen er lidt i
søgelyset

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 13-11-04 22:13

> hehe. Men Joakim er heller ikke for smart når han i forvejen er lidt i
> søgelyset

Korrekt - jeg havde kørt med spejlfilm.

(Naturligvis af sikkerhedsgrunde)

)

/Jan W Nielsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-11-04 09:17

Tom telepaterede følgende til sin PC:
> Jeg kan ikke se der skulle være noget i vejen for at sende fotografen
> op til en fornyet køreprøve, da han helt klart har brudt samme regler
> som prinsen

Helt enig... Jeg kan ikke se, at der er noget der forsvarer hans kørsel med
høj hastighed eller overhaling indenom.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 14-11-04 11:22

> Helt enig... Jeg kan ikke se, at der er noget der forsvarer hans kørsel
> med høj hastighed eller overhaling indenom.

Helt enig - meningen med at have sådan nogle ping'er gående rundt til en
fyrstelig hyre og skatte- og momsfrihed, er vel at man kan forvente at de
skal fungere som en slags forbilleder for den gemene hob af os almindelige
mennesker - og så må man jo forvente af de mindst overholder loven 101 %

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-11-04 11:44

Andreas M. Hansen telepaterede følgende til sin PC:

> [...]
> forvente at de skal fungere som en slags forbilleder for den gemene
> hob af os almindelige mennesker - og så må man jo forvente af de

Jeg er helt enig I, at _fotografen_ skal dømmes.

Og det du siger svarer til at indvandrede skal overholde de love, som end
ikke de fleste danskere gør. Selvfølgelig skal de kongelig opføre sig
ordentligt, men jeg kan ikke se noget i klippet, som jeg næsten ikke ser
dagligt.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 14-11-04 17:08

> Selvfølgelig skal de kongelig opføre sig ordentligt, men jeg kan ikke se
> noget i klippet, som jeg næsten ikke ser dagligt.

Helt enig - jeg kan kun sige een ting - Vor Herre bevare os.

/Jan W Nielsen

Fra : Mogens

Dato : 14-11-04 17:33

> Helt enig -

Ja - prøv at hør efter til sidst, hvor manden
ikke mener de kongelige skal straffes for for
seelsen, men blot ha' en løftet pegefinger.

Læg endvidere mærke til, hvor få biler, de
overhaler i løbet af køreturen!

Fra : Christian

Dato : 13-11-04 22:35

"Jan W Nielsen" <intetsvar@ingenmail.dk> wrote in message

> Jeg brækker mig over de skod-journalister og skod-fotografer, der lever af
> at forfølge de kongelige og de kendte - og i det hele taget lever af den
> slags der.

kendte har jo en interesse i at blive eksponeret,-det gælder lige fra
kongelige,politikere og musikere,...men når det er dårligt nyt er det ikke
så fedt...men jeg brækker mig dog mest over de mennesker med et dødsygt
zombie lorteliv der gider læse de kulørte blade som deres eneste kilde til
viden,-men lige kongehuset det er båtnakker

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 13-11-04 22:37

> kendte har jo en interesse i at blive eksponeret,-det gælder lige fra
> kongelige,politikere og musikere,...men når det er dårligt nyt er det ikke
> så fedt...

Det er en lang og kompliceret snak, som vi ikke behøver tage her.

> men jeg brækker mig dog mest over de mennesker med et dødssygt
> zombie lorteliv der gider læse de kulørte blade som deres eneste kilde til
> viden

Enig.

-men lige kongehuset det er båtnakker

Nå, det synes du..

/Jan W Nielsen

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 14-11-04 11:53

Jan W Nielsen wrote:

> Jeg brækker mig over de skod-journalister og skod-fotografer, der
> lever af at forfølge de kongelige og de kendte - og i det hele taget
> lever af den slags der.

Ja rigtigt - en ægte paparazi (håber det er stavet rigtig), føj - hvor
usmageligt.

> [...]
> bilister, der næsten bev kørt af vejen" af Prins Joachim lavede
> engang en aftale med en hærværksmand, der savede hovedet af Den Lille

Der er i det videoklip ikke noget der nærmer sig de hastigheder der
tales/skrives om.

På den anden side kan den danne bevis for at han selv bliver tiltalt for
ulovlig kørsel (overhaling indenom).

> Det tjente han 100.000 kroner på - i dag har han sikkert også tjent
> en god skilling.

Ja - fy for f....n, hvor usmageligt, undnu et bevis for mit rigtige valg af
_aldrig_ at købe aviser (EB & BT).

> Mandens troværdighed er i mine øjne lig nul - det samme er hans
> integritet.

Ja - almindelig anstændighed & moral er fjerne begreber for den type
menneesker.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 15-11-04 08:18

> Ja - fy for f....n, hvor usmageligt, undnu et bevis for mit rigtige valg
af
> _aldrig_ at købe aviser (EB & BT).

Enig - men han er freelance og er på den måde ikke decideret ansat.

/Jan W Nielsen

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 15-11-04 09:21

Jan W Nielsen wrote:

> Enig - men han er freelance og er på den måde ikke decideret ansat.

Rigtig Jan - Men dog EB som bringer artiklen. Og det er jo ikke fotografen
der afgør hvad der bringes i avisen.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 15-11-04 09:44

> Rigtig Jan - Men dog EB som bringer artiklen. Og det er jo ikke fotografen
> der afgør hvad der bringes i avisen.

Enig.

Chefredaktøren for BT sagde i morgentv i morges, at de havde modtaget
billederne på løgnagtigt grundlag, og at de nu overhovedet ikke stolede på
de forklaringer, som fotografen kom med.

Men det helt store problem for pressen er, at de ikke er kritiske nok i
forhold til "kilden", som i denne sag jo er fotografen.

Fotografen har her nemlig en klar interesse i at pumpe historien op, da den
så sælger bedre.

/Jan W Nielsen

Fra : Leonard

Dato : 17-11-04 13:14

"Jan W Nielsen" <intetsvar@ingenmail.dk> wrote:

>Mandens troværdighed er i mine øjne lig nul - det samme er hans integritet.

Og det bliver ikke bedre af at han ikke vil give politiet hele båndet,
da han så selv har risiko for at miste kørekortet (eller chaufføren af
bilen har).

Men han passer godt til den danske jantelov ...

--
Leonard

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 17-11-04 20:50

Leonard <nospam@invalid.invalid> skrev :

>Og det bliver ikke bedre af at han ikke vil give politiet hele båndet,

*det* har intet med troværdighed at skaffe - de fik jo lov til at se
hele båndet.

At man ikke udleverer kildemateriale , er en ret så grundlæggende, og
fuldt forståeligt handling.

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Leonard

Dato : 17-11-04 21:05

jan@fedtegreven.dk wrote:

Du quotefucker!

>*det* har intet med troværdighed at skaffe - de fik jo lov til at se
>hele båndet.

Nej, politiet fik ikke lov at se hele båndet, fotografen vil først
have garanti for ikke selv at blive straffet for at overtræde
færdselsloven.
Det har intet at gøre med at beskytte sit kildemateriale, det har alt
at gøre med at han gerne vil anmelde en person for at køre ulovligt,
men han vil ikke selv stå til regnskab for hans egen uforsvarlige
kørsel.
Og ingen har fået lov at se hele båndet, så ingen har mulighed for at
vurdere troværdigheden af hans udsagn, da de optagelser der er
tilgængelige er for ringe til at man kan se ret meget andet end nogen
der kører som rigtig mange gør på den strækning.

--
Leonard

Fra : John Sahl

Dato : 17-11-04 21:09

Leonard wrote:
> [...]
> tilgængelige er for ringe til at man kan se ret meget andet end nogen
> der kører som rigtig mange gør på den strækning.

Han er jo kun ude på at promovere hans forretning.
En rigtig narhat af rang, efter min mening!

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 17-11-04 23:29

> Han er jo kun ude på at promovere hans forretning.
> En rigtig narhat af rang, efter min mening!

Fuldkommen enig.

/Jan W Nielsen

Fra : Hans Pedersen

Dato : 14-11-04 12:15

On Sat, 13 Nov 2004 21:10:01 +0100, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>han er jo fredet fra os dødeliges lovgivning

Det er papparazzierne, der følger i hælene jo ikke.

Kunne det ikke være lidt lækkert at indgive en politianmeldelse på
dem?

--
Hans Pedersen, Esbjerg

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 14-11-04 13:03

> [...]
> pressen kan da heller ikke lade ham være i fred
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=321340/
>
> han er jo fredet fra os dødeliges lovgivning

Tjaeh så vidt jeg kan se holder han både til højre og bruger blink når han
skifter vognbane. I svinget før lyngbyvejen kører han godt nok alt for tæt
på forankørende, men hvis man lægger mærke til det så kører den forankørende
ligeså tæt på den, der kører foran igen. Mon ikke den forreste bil har
sænket hastigheden pludseligt så afstanden blev reduceret hele vejen
tilbage?

- hvordan melder man en journalist til politiet. Jvf EB så kørte
journalisten vanvidskørsel!

Fra : Finn

Dato : 14-11-04 13:24

Er der nogen her der giver avisen "en historie" med at man har set en
lignende bil køre råddent?
Jeg går ud fra det er sådan den pågældende avis kommer til sine historier.
Det værest er at man ved ikke hvordan de drejer historien så den "lyder
godt". Jeg har selv kendskab et par hændelser og de var MEGET fordrejet da
de stod i avisen. Meget af det var overdrevet og noget var så tæt på løgn
som det kunne blive. Den ene var i JP som fik en skramme i holdning til en
(troede jeg) seriøs avis.
Derfor anser jeg langt hen af vejen aviser og ugeblade som underholdning.

For noget tid siden var der en sag om en ministerbil der kørte lidt for
stærkt optaget af tv2. Hvordan gik det egentlig i den sag? Var der ikke
noget med at TV2 havde kørt for stærkt der også?

Mvh
Finn I

Fra : koolberg

Dato : 15-11-04 15:00

Nu har jeg set den video rigtig mange gange, og kan altså slet ikke få
øje på hvor det er han er helt ude i rabaten, og hvor det er at de
andre trafikanter bliver så bange at de stopper helt op (og så på
motorvejen ???)

Og nu viser det sig jo også bagefter, at forfølgeren har forfulgt
Prinsen i længere tid, for at få nogle paparatzi billeder, men han er
tilgængæld også blevet meldt til politiet for hans kørsel. Så håber
jeg da bare for ham, at hans medie flop giver nok i kassen til at
betale hans dom.

/koolberg