Pulverlakering
Fra : Msp

Dato : 12-11-04 02:40

Hej ng.
Jeg har fået et tilbud om pulverlakering, men ved ikke om det er godt. Det
drejer sig om stellet og det vil blive en mat sort, men hvad med grunding og
lignende, han siger at det bliver glasblæst først og så pulverlakeret, er
det ok til et stel.

Mogens

Fra : Petersen

Dato : 12-11-04 06:51

"Msp" <div@s-pedersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> lignende, han siger at det bliver glasblæst først og så pulverlakeret, er

ja - det er rigtig godt.

Fra : Soren Lindholt

Dato : 12-11-04 10:53

"Petersen" <my@mail.dk> wrote in message

> og
>>
> ja - det er rigtig godt.

Hvis det laves ordentligt er det godt, jeg fik desværre lavet noget der ikke
holdt så godt.
Og det er også lidt mat i det, det er dog muligt at give klar lak ,
enten´pulver eller alm. ovenpå hvis man synes det skal være lidt mere blankt
i det.

Søren
Nu kun 21 timer til stumpemarkedet åbner...

Fra : Wyllie

Dato : 12-11-04 19:40

Hos BI-lakering i Nordjylland kan du selv vælge om det skal være mat eller
blank
Men har du mulighed for at få metaliseret inden pulverlakeringen holder det
rigtigt langt

Wyllie
mailto: joqh@privat.dk
VF750 Sabre
http://www.honda-v4.com/

Fra : Msp

Dato : 13-11-04 01:42

ok, så vil jeg gå i gang med en pulverlakering.
Det skal laves af nogen der ikke laver andet, så jeg tror det bliver ok.

Mogens
og tak for responsen.