Vinter kørsel hvornår er det ?
Fra : Henry

Dato : 10-11-04 21:17

Jeg har ikke min XJ600-89 forsikret til vinterkørsel så hvornår er det mon
det, er det fra 1 nov til 1 marts.?
På min police fra IF står der kun - ved vinterkørsel, ikke noget om
priodens start og slut.

Nogen der lige ved det ?

Mvh
Henry

Fra : Jesper G

Dato : 10-11-04 21:31

Henry wrote:
> [...]
> det, er det fra 1 nov til 1 marts.?
> På min police fra IF står der kun - ved vinterkørsel, ikke noget om

Jeg har heller ikke min forsikret til vinterkørsel.. Og ved TopDanmark
vil det sige, at man ikke må køre i Dec, Jan og Feb..

Mvh Jesper G

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 10-11-04 21:32

> [...]
mon
> det, er det fra 1 nov til 1 marts.?
> På min police fra IF står der kun - ved vinterkørsel, ikke noget om
-------------
Tjaa...

Min siger ihvertfald 1/12 til 28/2 Begge dage incl..
Det tror jeg også du skal regne med at din forsikring er..

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Henry

Dato : 10-11-04 22:00

> [...]
> --==>Oliver Bruchhaus<==--
> Honda Hornet 600
> --==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--

Tak for det... jamen så er der jo 20 Dage endnu det håber jeg så på
indtil det modsatte er bevist.
Mvh
Henry

Fra : anders majland

Dato : 10-11-04 22:12

> Tak for det... jamen så er der jo 20 Dage endnu det håber jeg så
> på indtil det modsatte er bevist.

Ring hellere og spørg hvis du er i tvivl ... Vil være voldsomt surt at
gå på røven, for derefter at opdage at IF er det eneste selskab der
mener at vinteren starter 15/11 eller på et andet mærværdigt tidspunkt

Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Brian Lænø

Dato : 10-11-04 22:31

"Henry" skrev
> [...]
> mon det, er det fra 1 nov til 1 marts.?
> På min police fra IF står der kun - ved vinterkørsel, ikke noget om

På IF hjemmeside står det.
Tilvalgsdækning:

Vinterkørsel. Motorcykelforsikringen dækker i 9 af årets 12 måneder. Mod et
tillæg dækker forsikringen uændret også de tre vintermåneder, perioden 1.
december til 28./29. februar.

--

Brian

Cagiva Elefant 750