Efterlysning
Fra : OK

Dato : 09-11-04 08:37

Så skete det min sorte Suzuki GSX 600 F årgang 2002 reg EM 17 104 blev
stjålet fra min carport i Sønderborg kl 3.00 i nat. Hvis du ser eller hører
noget giv mig venligst besked

Ole Koch

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 09-11-04 11:45

> Så skete det min sorte Suzuki GSX 600 F årgang 2002 reg EM 17 104 blev
> stjålet fra min carport i Sønderborg kl 3.00 i nat. Hvis du ser eller
hører
> noget giv mig venligst besked
---------
Nu ligger jeg godtnok syg, men jeg holder øjne og ører åbne her i Kolding..
-Skal nok med glæde flå svinet af cyklen hvis jeg støder på ham, men tror nu
ikke at det kommer til at ske.. :((

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Ronni Jensen

Dato : 09-11-04 12:42

> Så skete det min sorte Suzuki GSX 600 F årgang 2002 reg EM 17 104 blev
> stjålet fra min carport i Sønderborg kl 3.00 i nat. Hvis du ser eller
> hører noget giv mig venligst besked

Er det bare mig, eller bliver der ikke nakket utrolig mange MC'er i
Sønderborg og Ålborg? :-/

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : OK

Dato : 09-11-04 13:47

Se havd pressen fik ud af det

9. nov. 2004 - 11:43

SØNDERBORG: En noget forpustet mand fra Brombærhegnet anmeldte i nat
tyveriet af en sort Suzuki GSX 650. Klokken 3 om natten havde han hørt nogen
pusle rundt udenfor sine vinduer på Brombærhegnet. Pludselig hørte han sin
motorcykel gasse op og væk var tyven. Han løb efter kun iført strømper, men
måtte give op. Motorcyklen har registreringsnummer EM 17 104.

Det var nu ikke lige sådan

Da jeg hørte at den startede fløj jeg ud af sengen og fik kun lige et par
bukser og en bluse på
og så bare afsted i bilen for at se om jeg kunne finde min MC igen
Det eneste jeg ikke havde på var sko og strømper med det må de have grint
lidt af på politistationen
da jeg besøgte dem ca 3.30 i bare tæer for at melde tyveriet

Ole

Fra : anders majland

Dato : 09-11-04 14:54

> Det eneste jeg ikke havde på var sko og strømper med det må de have
> grint lidt af på politistationen
> da jeg besøgte dem ca 3.30 i bare tæer for at melde tyveriet

Træls - håber du finder den igen i nogenlunde hel tilstand

Men hvordan var den låst ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : OK

Dato : 09-11-04 19:02

Hej

Den stod bagerst i min carport med 2 biler foran
Der var desværre ikke kædelås på så det var kun tænding/rat lås
Den skulle have været sat væk for vinteren i søndags men solen skinnede så
det blev til en køretur istedet

Ole

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:4190dc7b$0$33740$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 09-11-04 19:45

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i

Der er jo også den mulighed at efterlyse den på
http://www.dmcn.dk og på
http://www.crimecode.com

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen