R:angående Suzuki
Fra : JAH

Dato : 08-11-04 19:45

Hej
Nogen der ved, hvad motor der evt passer på en GS 450 ex fra 81-83 er
havereret med den gamle motor og det ser ud til at være dyrt/vanskelig at
finde noget hvad kan evt bruges i en snæver vending??

Jørgen
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?mode=info&id=736

Fra : Asger Steffensen

Dato : 08-11-04 19:59

"JAH" <jorgenhvolgaard@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> havereret med den gamle motor og det ser ud til at være dyrt/vanskelig at
> finde noget hvad kan evt bruges i en snæver vending??

GS 450'ere er der vist ret mange af, så det burde være muligt at finde end
anden, evt. i Tyskland. Cyklen er kraftigt beslægtet med GS 400/425 og GSX
250/400 og GS500E, så jeg vil mene at alle de nævnte motorer vil kunne finde
anvendelse. Blokken er omtrent identisk på dem alle, det er toppen der
ændrer sig.

Mvh
Asger
V-Strom

Fra : Hekto

Dato : 08-11-04 20:23

In article <418fc20b$0$183$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
ast@get2net.net.dk says...
> [...]
> anvendelse. Blokken er omtrent identisk på dem alle, det er toppen der

GS500 paser på nær topstykket, med mindre man strikker en anden
udstødning på. på 500'en vender rørene ret fremad.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650