Ny GSF 600 ???
Fra : "> Allan

Dato : 07-11-04 00:43

Hvvvaaad???
Skruer de nu prisen på Banditten helt op under loftet..
Eller får jeg den ny model til samme pris som det den gamle koster i dag?
Eller endnu bedre... Bliver den gamle 600 cc (2004 model) - billigere i
2005?
Nogen der kender nogle priser??

Mvh
Allan...
(der køber sådan en svend næste år)

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 07-11-04 08:49

> [...]
> Eller får jeg den ny model til samme pris som det den gamle koster i
> dag? Eller endnu bedre... Bliver den gamle 600 cc (2004 model) -

Det kan jeg godt forstå

Da der kommer en ny model med en del ændringer, 650cc + andet design +
mulighed for ABS, stiger den da helt sikkert en del, men jeg tror ikke at
den bliver så "dyr" som Honda CBF 600 SA der jo også har ABS !, personligt
tror jeg på en pris lige under 100K, men det er rent gætværk.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 07-11-04 10:39

> [...]
> Eller får jeg den ny model til samme pris som det den gamle koster i
> dag? Eller endnu bedre... Bliver den gamle 600 cc (2004 model) -

Du kan garanteret få dette års model billigere end den er nu... Den nye
model bliver nok lidt dyrere?
--
Best regards Rune
http://dfmc.dk/?id=7