VW Corrado
Fra : JAN L PEDERSEN

Dato : 11-11-04 16:59

Hejsa.
I forbindelse med en julegave til min corrado, har jeg lige nogle spørgsmål
(for min tegnebogs skyld)

1) Kan man monterer en centrallås beregnet til en Golf III (tænker her især
på bagklappen)

2) Kan man benytte el rudehejs beregnet til andre modeller - eg. også Golf
III (disse til Corradoen er ret dyre)...

3) Et billigt sted at handle skørter (ikke i tekstil - da de nok ikke ville
klæde mig alligevel) - evt. i tyskland

4) Har søgt i Autoophuggernes Datalager - men der er ikke andre end Tørring,
som har en til at stå - Kender I til andre steder som evt ikke er med i AD -
som har en Corrado med smådele (kontakter osv) til at stå i nærheden af 8600
?

5) og til sidst, er der nogle som har nogle erfaringer med ChipsAway ?

På forhånd tak

--

MVH Jan LP
Når man nu ikke kan køre på CBR om vinteren

Fra : John Sahl

Dato : 11-11-04 17:11

www.ebaymotors.de er din ven..

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Jonas R.

Dato : 11-11-04 17:13

SNIP

www.ebay.de der kan du finde mange billige ting til din corrado?

MVH

Jonas R.

Fra : JAN L PEDERSEN

Dato : 11-11-04 17:20

Prøver lige.... Har faktisk allerede købt en billig front grill uden emblem
fra USA - har modtaget - kanon kvalitet, men jeg ved ikke om jeg tør løbe an
på at købe brugte el dele - eg. et rudehejs, som ikke kan hejse = knap så
fedt....

Derfor er jeg mere tilbøjelig til at købe nye eldele. Har hørt at de evt kan
bruges fra en Golf III - men mht plasticdelene, prøver jeg lige
Ebaymotors...

Jeg har også i forbindelse med mit arbejde været i Polen mange gange, og
sidste gang bestilte jeg en original del hos VW i Gorzow - og sparede knap
20 %....

Fra : Jonas R.

Dato : 11-11-04 17:56

SNIP

Normalt kan man også tit finde helt nye ting på www.ebay.de og det er så
normalt i tyskland man køber og ikke USA.

fx
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=53917&item=7933207692&rd=1

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=53936&item=7933789394&rd=1&ssPageName=WDVW

MVH

Jonas R.

Fra : JAN L PEDERSEN

Dato : 11-11-04 18:04

Ellers findes ebay.com - jo også, og her findes også ting fra USA...

KLIP
"og det er så
normalt i tyskland man køber og ikke USA "

(ps. jeg er heller ikke helt normal)

Fra : John Sahl

Dato : 11-11-04 18:31

JAN L PEDERSEN wrote:
> Ellers findes ebay.com - jo også, og her findes også ting fra USA...

Portoen er for latterligt dyr fra USA.

P.S. Er du ikke venlig at svare under det du vil svare på og
skære resten væk. Det gør det lettere for os alle.

Fra : JAN L PEDERSEN

Dato : 11-11-04 22:39

> P.S. Er du ikke venlig at svare under det du vil svare på og
> skære resten væk. Det gør det lettere for os alle.

Jo...... Er dette rigtigt ?

Men back to business - og tak for svar på spørgsmål 3 - skal nok købe fra
Tyskland næste gang..
Men de andre 4 spørgsmål - anyone ?

Fra : John Sahl

Dato : 11-11-04 22:55

JAN L PEDERSEN wrote:
> Jo...... Er dette rigtigt ?

Super!

> Men back to business - og tak for svar på spørgsmål 3 - skal nok købe
> fra Tyskland næste gang..

Jeg gør det selv med stor succes, det sidste jeg har købt er et
sæt tårnstivere til den vilde pris af 451,64kr inklusive levering.

Og et sæt Brembo kalibre og skiver for 406?, købt hjem for
en bekendt...

> Men de andre 4 spørgsmål - anyone ?

Uden at vide det med sikkerhed er jeg da rimelig sikker på at
du kan bruge delene fra Golf på din...