Citroen fælge på Fiat???
Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 10-11-04 08:16

Hejsa.

Jeg har netop investeret i en Punto og er nu blevet tilbudt nogle nydelige
16" OZ alufælge, som har siddet på en Citroen C3.

Men passer de på? Jeg har hidtil kun haft Mercedes og Passat, så jeg kender
ikke så meget til disse sydeuropæiske biler...

Mvh Rasmus

--
Fjern fisken i min email adresse

Fra : Kristian Thorning

Dato : 10-11-04 09:18

Nej ...hulafstanden er ikke den samme (har selv haft Punto og ny Peugeot).
Fiat kører med 98mm afstand hvor Citroen/Peugeot har 108 mm hulafstand. Uden
at jeg kender til C3'eren specifikt, vil jeg tro at den også har 108 mm
afstand.

mvh. Kristian