Digital km tæller
Fra : F. Sørensen

Dato : 10-11-04 03:49

Omdrejningstælleren i vores Nissan holdt pludselig op med at virke, jeg har
så hentet/købt et andet hos en hugger og nu virker alt igen... men, nu står
der 245000 i stedet for de 127500 der stod før

Kan man gøre noget ved det og hvis ja, hvor og hvordan ?

Fra : Kim

Dato : 10-11-04 06:33

"F. Sørensen" <vti-power@superliga.notvalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> står
> der 245000 i stedet for de 127500 der stod før
>
> Kan man gøre noget ved det og hvis ja, hvor og hvordan ?

Prøv og spørg Padborg elektro de arbejder lidt i det
Mvh. Kim

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 10-11-04 09:55

> [...]
står
> der 245000 i stedet for de 127500 der stod før

Sig mig - er motoren fra en F-16 eller hvad? 245000 o/min er dælme da en del

Mvh
Michael

Fra : Søren Schimkat

Dato : 10-11-04 10:59

Michael Jørgensen wrote:

> har

> står

> Sig mig - er motoren fra en F-16 eller hvad? 245000 o/min er dælme da en del

rofl

Det kan også være den har siddet i et modelfly.

-Søren

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-04 11:41

"Søren Schimkat" <schimkat@noemail.hum.aau.dk> wrote in message

> Det kan også være den har siddet i et modelfly.

Hvis dat havde været speedometret kunne denne fusker der bruges af
brugtvognshandlere måske bruges: http://www.speedometer.dk/
--
Møller

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-04 11:45

> [...]
>>
> Det kan også være den har siddet i et modelfly.

Hvis dat havde været speedometret kunne denne fusker der bruges af

Han skriver indirekte at det er ulovligt hvis man ikke kan bevise, at det er
p.g.a. udskiftning af speedometret, og da det er gældende her, så der skulle
ikke være noget problem, hvis du ikke bliver kreativ, og sætter den under
det faktiske kørte antal kilometer:
Under alle omstændigheder skal det oplyses ved handel
--
Møller

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-04 11:59

"F. Sørensen" <vti-power@superliga.notvalid> wrote in message
> [...]
står
> der 245000 i stedet for de 127500 der stod før
>
> Kan man gøre noget ved det og hvis ja, hvor og hvordan ?

Hvad fanden den er også her, kan du ikke holde dig til en gruppe.
Se post i fritid.bil.dk
--
Møller