Mærkesedler til fælge (måske OT)
Fra : Bo Rasmussen

Dato : 09-11-04 20:16

Hej alle.

Er der en venlig sjæl, der kan fortælle mig, hvor man kan købe de små
mærkesedler med et hul i, der
passer til en ventil, og som man kan skrive navn m.m. på ?

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Kim Kristensen

Dato : 09-11-04 20:37

"Bo Rasmussen" <bo@FJERNChipsAway-Roskilde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mærkesedler med et hul i, der
> passer til en ventil, og som man kan skrive navn m.m. på ?

Jeg mener det er manilamærker de hedder, dem har Flensborg vil jeg tro eller
kontorbiksen ude bag McDonalds på Københavnsvej.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 09-11-04 20:51

> Jeg mener det er manilamærker de hedder, dem har Flensborg vil jeg tro
> eller
> kontorbiksen ude bag McDonalds på Københavnsvej.

Den hedder Boesko.

Nej, det er ikke manilamærker, jeg efterlyser, men nogle mærker, der er
beregnet til forålet.

MEN - hvis hullet i et manilamærke passer ned over en ventil, kan jeg
sikkert sagtens bruge dem, det
havde jeg slet ikke tænkt på - Tak for det

Bo

Fra : ///JJ

Dato : 09-11-04 21:40

Bo Rasmussen wrote:

> [...]
> sikkert sagtens bruge dem, det
> havde jeg slet ikke tænkt på - Tak for det

Kan man ikke bare bruge et stykke karton og en boremaskine e.lign....?

///JJ

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 10-11-04 07:16

> Kan man ikke bare bruge et stykke karton og en boremaskine e.lign....?

Jo, det kan man sikkert sagtens, men jeg skal bruge en del, nu her i
hjulskiftesæsonen,
og igen om et halvt års tid , så jeg vil foretrække noget, man bare hiver
op af en æske.

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk