VW Passat - installation af ipaq ??
Fra : Peder Bue Pedersen

Dato : 09-11-04 19:44

Hej

Jeg har lige købt en ny VW Passat og vil nu installeret min Ipaq 2210 med
kabel-GPS i en brolit holder
i bilen.
Jeg ved ikke lige hvordan jeg får skilt bilen ad inde ved instrumentbrættet
hvor der skal føres ledninger ind
og ud.
Er der nogen som har erfaring med dette eller kan henvise til nogle
tegninger eller billeder på internettet ????

Mvh Peder Bue Pedersen

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 10-11-04 09:35

On Tue, 9 Nov 2004 19:43:39 +0100, "Peder Bue Pedersen"
<peder.pedersen@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>Er der nogen som har erfaring med dette eller kan henvise til nogle
>tegninger eller billeder på internettet ????

Man bruger normalt cigaret-tænderens 12 volts forsyning med det kabel
der følger med Ipaq.

mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-04 16:26

"JK (at mail dot dk)" <johnknuhtsen@address.invalid> skrev i en meddelelse

> Man bruger normalt cigaret-tænderens 12 volts forsyning med det kabel
> der følger med Ipaq.

Det pynter så til gengæld ikke ret meget, jeg har hjulpet et par
kollegaer/venner med at gøre det anderledes:
Under ratstammen er der nogle skrue terminaler med 12V og stel, der kobler
man strømmen til.
Det er ret simpelt at afmontere afdækningen på instrumentbordets underside.
GPS modtageren placeres på instrumentbordets bagside.
Kablet trækkes ud gennem en af blænddækslerne (der hvor der er plads til
knapper) eller ud under en kant.

--
/Claus

http://vwfanatic.dk

Fra : martin bjerre

Dato : 11-11-04 22:03

> [...]
>
> --
> /Claus
>
>Ellers piller du den dobbelte luftdyse ud, og trækker kablerne den vej.
Dysen pilles ud vha en spartel. der er 4 låse...2 i toppen og 2 i bunden af
dysen

Martin