Strøjer samlingen. Nøj nøj nøj, en flok læ~
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 08-11-04 22:33

Var dernede i weekenden. :)
Er du sindssyg hvor er det nogle lækre biler han har!

Billeder bliver lagt op i DBM inden kort tid. - Har også et videoklip hvor
Aston Martin Vanquish'en fra den seneste James Bond startes. :)

-M
Der drømmer om D-Type, C-Type, 250 GTO, DB5, Miura osv. de næste mange
nætter.

Fra : John Sahl

Dato : 08-11-04 23:18

Morten Lorenzen wrote:
> Billeder bliver lagt op i DBM inden kort tid. - Har også et videoklip
> hvor Aston Martin Vanquish'en fra den seneste James Bond startes. :)

Lækre øser, tak for billederne!

--
John Sahl,
Jeg savner garage/værksted for at kunne skifte min turbo,