åbent hus Brunhilde
Fra : Jess Hansen

Dato : 16-05-01 18:39

så er der for sidste gang nogensinde, åbent hus hos Brunhilde mc på
snærrildvej 91a i Odder!vi er blevet smidt ud af vores klubhus efter 28 år,
så nu holder vi et brag af en afskedsfest, vi starter kl.12, med diverse
aktiviteter, såsom...
4-hjulscrossere (både for børn og voksne),askebægerkast,slangetræk,
fællestur kl.15-16, og div. andre morsomheder...
der serveres helstegt patte øf, eller pølser, og om aftenen holder vi kæmpe
fest, med live bandet MR.SMILEY... fed rock!!!
så kom og vær med til at sige farvel, og vi håber på snart at finde nyt
klubhus...

Brunhilde-MC
snærildvej 91A
8300 Odder
86 54 46 96
mail: brunhilde-mc@gone.dk

Fra : boe

Dato : 16-05-01 18:52

Jess Hansen <vin@rus.dk> wrote in message
> [...]
> fest, med live bandet MR.SMILEY... fed rock!!!
> så kom og vær med til at sige farvel, og vi håber på snart at finde nyt

Du glemte at skrive, at det foregår den 26/5. Desværre kan jeg ikke komme,
hvilket jeg ellers gerne ville. Jeg var nemlig med til at flytte til den
nuværende ende af hønsehuset (var det ikke omkring 1976 flytningen
foregik?). Oprindeligt lå klubben jo i den anden ende af huset
Hvorfor er i blevet smidt ud?

Bo, VF1000F