Af med nakkestøtterne ?...
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 07-11-04 22:51

Hej

Jeg har en lille Micro-Fiat (Seicento Sporting 1100) årgang 2001.

Jeg skal ha' pillet nakkestøtterne af på forsæderne !, dog kun for en
kort bemærkning, der skal monteres noget nyt indtræk, og en 'Taskekrog'
hvorefter de skal sættes på igen.

Problemet er bare at de ikke kan pilles af, ihvertfald ikke sådan bare
lige ! - De kan justeres i højden, men det er så det, og ifølge
manualen så kan de faktisk ikke pilles af, meeeeen, de er jo sat på en
gang, og så må de jo også kunne komme af....

Er der en Fiat ekspert hér som har løsningen på det problem ?

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-04 18:51

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gang, og så må de jo også kunne komme af....
>
> Er der en Fiat ekspert hér som har løsningen på det problem ?

Kusten er vel at finde de 4-6 skruer som holder sædet fast.
Har aldrig oplevet andet end overstående

--
Tom

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 08-11-04 22:23

Hej

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse

>Kusten er vel at finde de 4-6 skruer som holder sædet fast.
>Har aldrig oplevet andet end overstående

Æh ?, nu var det jo ikke sæderne der skulle afmonteres :) men derimod
nakkestøtterne der skulle pilles af sæderne...

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-04 22:27

> Æh ?, nu var det jo ikke sæderne der skulle afmonteres :) men derimod
> nakkestøtterne der skulle pilles af sæderne...

sorry

--
Tom

Fra : cinque

Dato : 16-11-04 21:54

Hey

Jeg er selv ejer af sådan et lille vidunder

Det er ikke lige til, du skal have betrækket af ryglænet,
nederst på ryglænet er der en skinne hvor betrækket er vippet omkring,
sammen med de snore der holder betrækket på plads

Der sidder to bøjler der holder nakkestøtten på plads i to rør

Kunst er at få betrækket til at sidde ordenligt igen

Held og lykke med projektet

Mvh Hans Henrik www.cinquecento-fun-club.dk

http://www.kandu.dk/