Dørene larmer!!
Fra : KH

Dato : 07-11-04 17:45

Jeg har en Multipla hvis bagdøre larmer meget når de åbnes. De knirker ikke
men nærmest klikker. Jeg har givet dem MASSER af olie i hængslerne samt de
dele som er bevægelige. Hvad skal der gøres mere??

Klaus Høngaard
Klaus@FJERNHoengaard.dk

Fra : Mogens

Dato : 07-11-04 18:15

"KH" <NoMail@For.Me> skrev i en meddelelse
> [...]
> men nærmest klikker. Jeg har givet dem MASSER af olie i hængslerne samt de
> dele som er bevægelige. Hvad skal der gøres mere??

Rørsplitten kan være slidt - skiftes meget nemt.
Den sidder gennem trækstangen - der skal beskytte
og begrænse dørens åbning - hvor stangen er mon-
teret på dørstolpen...

Fra : KH

Dato : 09-11-04 09:14

Takker for svaret, jeg kigger på det med det samme (c8

Klaus Høngaard
Klaus@FJERNHoengaard.dk