Forbrugs meter/Måler
Fra : Jesper Chriatensen

Dato : 07-11-04 07:57

Hej er der nogen der ved hvor man kan købe
et brændstof forbrugs måler / meter / ur eller hvad
det nu kunne hede

På forhånd tak

--
Mvh.
Jesper Christensen

Fra : claus v

Dato : 07-11-04 09:10

> Hej er der nogen der ved hvor man kan købe
> et brændstof forbrugs måler / meter / ur eller hvad
> det nu kunne hede

PH Maskinfabrik i esbjerg

pris ca 5000

claus

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 07-11-04 16:35

"Jesper Chriatensen" <fjern-jesper@christensen.person.dk> skrev i en
meddelelse news:bHjjd.2$3W3.1@news.get2net.dk...

> Hej er der nogen der ved hvor man kan købe
> et brændstof forbrugs måler / meter / ur eller hvad
> [...]

En seriøs løsning ville feks være Navman Fuel serie, denne bruger jeg selv
og er godt tilfreds.
http://www.navman.com/marine/products/fuel/diesel3200/index.html

Mvh
Leon

---

Fra : claus v

Dato : 07-11-04 17:30

> En seriøs løsning ville feks være Navman Fuel serie, denne bruger jeg selv
> [...]

den ser da interessant ud jeg kan ikke lige gennemskue prisen på den
har du en ide om hvad den koster komplet

claus v

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 08-11-04 00:31

> den ser da interessant ud jeg kan ikke lige gennemskue prisen på den
> har du en ide om hvad den koster komplet

Det kommer an på om det er Fuel 2100 (benzin, kun forbrug), Fuel Multi 3100
(benzin + log) el. Fuel Multi 3200 (diesel + log).
Der er mange penge at spare hvis man feks køber i England som jeg. Typisk
får du et helt sæt med instrument, brændstofgiver og transduser. Hvor du i
Danmark kun får instrumentet og skal købe resten ved siden af.
Men søg lidt på Google... Diesel serien er ret ny og giver sikkert ikke så
mange hits.

Mvh
Leon

---

Fra : pc

Dato : 08-11-04 18:07

Den er kanon go
Har selv en Navman Tracker5500i med indbyget måler
du kan bruge den som tankmåler den er nem at montere.

Fra : Jesper Christensen

Dato : 09-11-04 20:16

Jeg takker mange gange har fundet 2100 til 155 Dollar

Fra : BJ

Dato : 09-11-04 20:47

"Jesper Christensen" <fjern-jesper@christensen.person.dk> skrev i en
meddelelse news:YH8kd.5461$QN6.2482@news.get2net.dk...
> Jeg takker mange gange har fundet 2100 til 155 Dollar

Skulle det nu smutte, kan de købes via disse:

http://www.palby.dk/katalog/100.JPG

Har den selv og den er virkelig god.

Bjørn Jørvad

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 10-11-04 10:56

"Jesper Christensen" <fjern-jesper@christensen.person.dk> skrev i en
meddelelse news:YH8kd.5461$QN6.2482@news.get2net.dk...
> Jeg takker mange gange har fundet 2100 til 155 Dollar

Husk nu at du kommer til at give 50-100$ for fragt + told + moms
Der kan godt betale at købe den i et EU land (ingen told & moms)
England er efter min erfaring billigst.

Mvh
Leon

---