netbaad.com - erfaringer
Fra : Jens Juul

Dato : 05-11-04 12:25

Hej

Jeg skal have nyt vinterstativ og overvejer at købe hos netbaad.com. Er
der noger der har erafrainger med dem - er d seriøse ??.

Mvh Jens

Fra : JJC

Dato : 05-11-04 13:23

Hej Jens

Jeg har købt hos netbaad.com 3 gange og har kun godt at sige om dem. Jeg har
haft en reklamation over en defekt vare, men dette klarede de hurtigt og
uden problemer.

MVH JJC

Fra : Ivrige sejler

Dato : 05-11-04 19:21

Har købt kompas hos dem og der var heller ikke nogen problemer...

Ivrige sejler

Fra : Frank Mikkelsen

Dato : 05-11-04 19:46

Hej
jeg har lige kikket lidt på netbaad.com, jeg syntes ikke priserne er meget
billigere end i de lokale forrretninger her i århus, og hvis der så kommer
forsendelse oveni er der så meget at spare ?

Frank

Fra : Ivrige sejler

Dato : 05-11-04 21:22

Det er lidt forskelligt, hvad man sparer, men jeg købte mit kompas dengang
til ca. 800,- og det stod i bådkatalogerne til ca. 1400,-

Jeg sparede en hel del, men man skal da selvfølgelig tjekke priserne - jeg
tror ikke, at det nødvendigvis er alt der er billigere hos Netbaad...

Ivrige sejler

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 06-11-04 10:26

> [...]
> billigere end i de lokale forrretninger her i århus, og hvis der så kommer
> forsendelse oveni er der så meget at spare ?

Nu er netbaad.com jo også en lokal forretning i Århus

/Ole

Fra : Jens Juul

Dato : 05-11-04 20:29

Tak for jeres kommetarer.

Mht. priserne generelt ved jeg ikke om de er konkurrencedygtige - men det
bådstativ jeg gerne vil have er ca en tusse billigere - og det er da også
en slags penge ................

Mvh Jens