RemTræk på en Marauder
Fra : H&M

Dato : 03-11-04 22:15

Hej NG.

Check lige det her ud.
http://209.15.36.61/swcart/shop/partssuzbelt.htm

Har ikke selv en Marauder, men min bettebror har, og han er pis.. træt af
svineriet fra kæden.

Nogen herinde som har erfaringer med at konvertere en Marauder til remtræk,
og hvad siger synshallen.?

Jeg syntes det ser spændende ud.

Left hand high.
BMW k75C

Fra : anders majland

Dato : 03-11-04 22:25

> Nogen herinde som har erfaringer med at konvertere en Marauder til
> remtræk, og hvad siger synshallen.?

Det er en en konstruktiv ændring så jeg ville nok tage en snak med nogle
kompetente folk inden jeg ofrede pengene på det. Men kan man finde det
med en tysk Tüv godkendelse tror jeg ikke det bliver det store problem.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Gert Bo thorgersen

Dato : 04-11-04 01:34

"H&M" <mosvad@nulspammail.dk> wrote in message
> [...]
> svineriet fra kæden.
>
> Nogen herinde som har erfaringer med at konvertere en Marauder til

Nu ved jeg jo ikke hvor du bor, men du kan jo evt. telefonere til Brdr.
Stevns værksted og motorcykelsalg i Harlev på Sjælland - 56 28 89 15.

Jørgen har jo selv lavet sin egen motorcykel med V motor og tandremstræk, så
han må jo kende noget til det.

Nu ved jeg ikke hvad en Marauder er for en, men du skal jo huske på at få
den rette bredde af tandremmen, hvilket jo er bestemt at Hk og moment samt
vel også omdrejningstallet. Men desangående kan du jo sammenligne med
Jørgens motorcykel og de Harleyer der har remtræk; der kommer også en del
Harleyer til Brdr. Stevns værksted så desangående ved de måske også hvad
dimensioner/Hk der her er tale om.

Gert

Fra : Kaj Gasseholm

Dato : 04-11-04 12:38

"H&M" <mosvad@nulspammail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> svineriet fra kæden.
>
> Nogen herinde som har erfaringer med at konvertere en Marauder til

Prøv at spørge i dette forum
http://www.sccd.dk/yabbse2/index.php

Der er en med remtræk i dk

Fra : Cybercity

Dato : 04-11-04 16:25

På "belt-drive.dk" kan i se lidt nærmere på VZ´eren med remtrækket.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Johan Simony

Fra : OlePedersen

Dato : 06-11-04 09:50

Cybercity wrote:

> På "belt-drive.dk" kan I se lidt nærmere på VZ´eren med remtrækket.
Jeg har selv monteret det på min Suzuki Marauder VZ 800, det er helt
perfekt, ingen svineri og slet ikke nogen støj, endvidere er der den
fordel at man faktisk for det 6 gear, så der er mere topfart og lavere
omdr.
Jeg har en hjemmeside (www.belt-drive.dk) hvor man ka se et billed af
trækket, jeg er også importør af remtrækket, for tiden 2stk på lager.

Ole Pedersen