S T J Å L E T Honda CB 750 K7
Fra : Rune Asboe

Dato : 15-05-01 20:09

Dusør kr. 2.000,-

[Dusør]

Kr. 2000 til den der kan give oplysninger der kan føre til at jeg kommer i
besiddelse af motorcyklen igen.

[Gerningsstedet]

Tyveriet skete natten til 14 maj 2001 mellem 00:00 og 05:00 fra adressen
Valnøddevej 11, 8200 Århus N (en sidevej til Bethesdavej ved Risvang
Stadion). Motorcyklen var parkeret foran huset - der var monteret en
bøjlelås af mærket ABUS, som angiveligt blev fjernet med en stor boltsaks
eller lign.

[Motorcyklen]

Motorcyklen er ret speciel: Det er en Honda CB 750 K7 fra 1977 i en
ombygget/choppet version. Den er sølvgrå, uden tank- og dækselmærker, der er
monteret et to-etagers sæde, et 92 cm bredt fladt styr, en lille forlygte
med skygge, fremflyttersæt, Harley chrome bagskærm og en ny 4-i-1 BSM
udstødning. Registreringsnummeret er CX 15 707. Fremstår meget velholdt.

[Kontakt]

Hvis du ser eller hører om denne motorcykel må du meget gerne kontakte mig
på 20 10 06 57 eller på rune@asboe.dk, så jeg kan udbetale dusøren til dig!

På forhånd tak!

Rune Asboe

Fra : Peter J

Dato : 15-05-01 20:18

Rune Asboe <rune@asboe.dk> skrev i en news:9druto$bhh$2@news.inet.tele.dk...

> [...]
>

> [Kontakt]
>
> Hvis du ser eller hører om denne motorcykel må du meget gerne kontakte mig

Risskov og Rønde er hermed under luppen !!!

Peter
GSX 400 F

Fra : Morten Juel

Dato : 15-05-01 20:45

> Risskov og Rønde er hermed under luppen !!!

Tjaa jeg kigger her i Næstved, men der er chancerne jo nok ikke så store ;o(

Mvh
Morten

Fra : Thomas Lund

Dato : 15-05-01 20:45

Gys, jeg bor 500 meter der fra.
Jeg kigger efter den.
Mvh Thomas

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 15-05-01 21:35

Der er ved at være en del efterlysninger "ude".
Jeg kan ikke længere huske alle de der skal kigges efter.
Der er jo en liste på www.dmcn.dk - og ja - jeg har set, at Hondaen er
tilføjet, men husker alle at tjekke listen der engang imellem, og ikke
mindst, husker man at afmelde den hvis cyklen findes igen ?

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Ib Jensen

Dato : 15-05-01 21:31

"Rune Asboe" <rune@asboe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med skygge, fremflyttersæt, Harley chrome bagskærm og en ny 4-i-1 BSM
> udstødning. Registreringsnummeret er CX 15 707. Fremstår meget velholdt.
Det er lidt tankevækkende, at en sådan speciel motorcykel stjæles. Hvordan
bliver den omsat? Er det i reservedele/udstyrsdele? Bliver den "eksporteret"
til Østeuropa? Hvor pokker bliver den af?
Og ja: Jeg holder et skarpt øje i den vestlige og sydvestlige del af Århus,
hvor jeg primært færdes "under cover" (Bil
Specielt til tyvene/hælerne: Gid Jeres røv må klø og Jeres arme blive for
korte!
--
Venlig hilsen
Ib Jensen, Tilst v. Århus

Fra : Christian Raaby

Dato : 15-05-01 22:05

Du har min dybeste medfølelse!
Jeg holder øje med Århus C., men der er nok heller ikke store chancer for,
at den triller rundt her!
Held og lykke.

Christian
TL1000S

Fra : james

Dato : 16-05-01 10:34

> Jeg holder øje med Århus C., men der er nok heller ikke store chancer for,
> at den triller rundt her!

Jeg havde en ven, som for mange år siden, fik stjålet sin Bonneville. Ca en
måned senere, sad han på kafé, når en Bonneville trillede forbi. Den var godt
nok en anden farve, men han satte efter.....han kunne høre at det var hans!
.....han fik den også tilbage. Tilstanden af tyven efter generhvervelsen
behøver vi ikke komme ind på. Så det nytter at kigge efter....den kan komme
trillende en dag.

-james

Fra : james

Dato : 16-05-01 10:30

Jeg holder øje med Thy/Thisted området......

-james

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 16-05-01 10:59

> Kr. 2000 til den der kan give oplysninger der kan føre til at jeg kommer i
> besiddelse af motorcyklen igen.

Hej Rune

Jeg kan anbefale at bruge taxaerne til at lede efter din MC i nærområdet. De
kommer alle steder, og en belønning ala en hund til kagekassen kan få 20
chauffører til at kigge deres hoveder a led i en uge Kontakt de lokale
centraler nu!

Jeg kigger i Lyngby.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Peter

Dato : 16-05-01 12:21

Randers holdes under observation! ;)

Fra : HouDy, VFR 750 Fj

Dato : 16-05-01 15:23

"> Randers holdes under observation! ;)

ja, der er endda dobbelt dækning

hvad var nummerpladen på den ?

Fra : HouDy, VFR 750 Fj

Dato : 16-05-01 15:27

> hvad var nummerpladen på den ?

Registreringsnummeret er CX 15 707 !!!!!!!!!!!!!!

møjn !

Fra : Peter

Dato : 16-05-01 16:31

> "> Randers holdes under observation! ;)
>
> ja, der er endda dobbelt dækning
He he det er sgu oz nødvendigt med alle de bøller vi har her ;)

Fra : Sporty

Dato : 17-05-01 16:40

Peter <hotpwc@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9du6jd$2e3i$1@news.cybercity.dk...

Det gør Aalborg-området også og så kan jeg tilføje at
jeg kører taxi, så kollegaerne er informeret.

Johnny - HD