J-dag '04
Fra : Armand

Dato : 28-10-04 21:35

Atter i år afholder MC-Chaufførerne åben J-dagsfest. Et arrangement der
hidtil har været god tilstrømning til blandt denne gruppes deltagere!

Det bliver dog ikke om fredagen, som Tuborg officielt arrangerer/frigiver
deres J-øl; bl.a. af hensyn til tilrejsende gæsters bedre muligheder,
bliver det derimod lørdag d. 6. november!
Det frisk-indvalgte festudvalg er begejstret hoppet på jobbet, og
sædvanligvis er alle velkomne!

Lokaliteten er (for de uindviede) MC-Chaufførernes klubhus, der har
adressen: Kobbelvænget 1 i Fredericia og ligger (set på at alm.
færdselskort) i den nord-vestlige bydel hvor rute 421 krydser jernbanen:
Øst
for rute 421og nord for jernbanen. Sagt med andre ord, er 421'eren midlet
hvad enten man kommer øst; syd eller nord/vest -fra!
Klokkeslet: Tjaeh, kom nu bare, og pres mig lidt på DFM's krisetelefon hvis
i skulle komme lidt tidligt
Bespisning? Der vil højest være en gang kolde sild (jeg forhører mig lige
nærmere hos festudvalget), så den store sult efterlades bedst hjemme!
Og så er der naturligvis masser af indendørs overnatningsplads!!

På gensyn!

--
Armand.

Fra : Kenneth S

Dato : 28-10-04 22:42

> [...]
> nærmere hos festudvalget), så den store sult efterlades bedst hjemme!
> Og så er der naturligvis masser af indendørs overnatningsplads!!

... Lørdag d.6. november, som i øvrigt også er datoen for årets Tequila Fest
hos Kantana Mc.

http://www.kantanamc.dk/tequilafest2004.jpg

Kenneth S

Fra : Armand

Dato : 28-10-04 22:57

Kenneth S <kenneth@DetteSkalFjernes.krumling.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:418166dd$0$86975$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> .. Lørdag d.6. november, som i øvrigt også er datoen for årets Tequila Fest
> hos Kantana Mc.

Hvordan kan man finde på at holde tequila-fest lige dén weekend?

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 23:28

Ja og Galten X.Mas fest

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 29-10-04 00:46

> Hvordan kan man finde på at holde tequila-fest lige dén weekend?
-------------
Hehe...

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 29-10-04 07:11

Armand wrote:

> [...]
>
> lørdag d.

> Hvordan kan man finde på at holde tequila-fest lige dén weekend?

Traditionen dikterer, at Tequila Festen afholdes første lørdag i november.

Fra : Kenneth S

Dato : 29-10-04 17:55

> [...]
> lørdag d.

Fest

> Hvordan kan man finde på at holde tequila-fest lige dén weekend?

Som Henrik Steen Larsen så rigtigt påpeger, så er det tradition for Kantana
MC at holde den årlige Tequilafest den første lørdag i november.

En del klubber og individualister sætter automatisk et hak i deres kalender
denne dato, så det er ikke lige så smart at ændre.

<REKLAME>

...så har du lyst til at feste med 200+ mc-mennesker fra hele landet, så kom
til den berømte/berygtede årsfest. Indendørs overnatning i hyggelige varme
omgivelser er muligt (ring først dog). Alle er velkomne, selv jyder

</REKLAME>

Kenneth S

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-10-04 09:04

"Kenneth S" <kenneth@DetteSkalFjernes.krumling.dk> wrote in message

> .. Lørdag d.6. november, som i øvrigt også er datoen for årets Tequila
> Fest
> hos Kantana Mc.
>
> http://www.kantanamc.dk/tequilafest2004.jpg

<nerd>
Av! Det var den hårdest komprimerede JPG jeg længe har set!
</nerd>

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Jes Vestervang

Dato : 31-10-04 10:23

armand@mc-chaufforerne.dk (Armand) writes:

> Det bliver dog ikke om fredagen, som Tuborg officielt
> arrangerer/frigiver deres J-øl; bl.a. af hensyn til tilrejsende
> gæsters bedre muligheder, bliver det derimod lørdag d. 6. november!

Æv, det kniber lidt med at jeg har tid den weekend. Pokkers også :-/
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>

Fra : Armand

Dato : 31-10-04 17:46

Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:873bzvs0lz.fsf@dellen.royal.flof.dk...

> Æv, det kniber lidt med at jeg har tid den weekend. Pokkers også :-/

Pokkers?
Det er formedelst en katastrofe!
Du er jo det faste trækplaster!

--
Armand.
(der efter at have været ædruelig bartender for FIM-rødderne i går, ser

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-11-04 21:18

"d. 6. november"

Øv, så må jeg også springer over i år