Omlakering af mc
Fra : Patrick Westergaard

Dato : 26-10-04 00:08

Jeg vil gerne have fået omlakeret min mc(minus stel og fælge) her i vinter
så jeg ville høre om der er nogle autolakerer som kan anbefales??

det skal være på sjælland og til en billig penge. gerne sort hvis de kan
lokkes til det

og hvad skal jeg ca regne med at skulle af med? der er tale om en gs500 med
kåbe

Patrick

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 26-10-04 00:54

Patrick Westergaard wrote:
> [...]
> kan lokkes til det
>
> og hvad skal jeg ca regne med at skulle af med? der er tale om en

Hej.

Jeg lytter lige med, jeg har en lorte brun Bandit, der også liiiige skal
have en byge

Der var på et tidspunkt, åbent hus hos Peugeot i Køge, og der stod et par
mc'er der var blevet lakkeret af en "maler" et sted i KBH. området, jeg kan
desværre ikke huske navn/adresse, men jeg kan da huske lidt priser, enfarvet
6500.- to farvet 8500.- og det var med alm metallic farver, ved ikke om det
er _prisen_ eller om det er dyrt/billigt ?, har desuden hørt at der er ret
mange autolakerer, der ikke vil male mc'er, da vi er for hysteriske med
kvaliteten !, jeg er forresten ikke sikker på et jeg, personligt, vil have
det lavet "orange", men fralægger sig , IMHO, ligesom mulighedden for at
brokke sig

Jeg kunne jo evt. køre forbi og høre om de kan huske navnet/adressen på
maleren.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Peter Graff

Dato : 26-10-04 13:47

Hej Patrick

Det bedste er at køre ud til en maler og spørge ham. Specielt hvis du vil
have det sort. Jeg fik malet min SV 650 S for 4.500 kr i en farve (tank,
fuldkåbe, bagende) incl. det spartel arbejde der var.

MVH

Peter Graff

Fra : Freddy Lang

Dato : 08-11-04 16:16

Peter Graff wrote:
> [...]
> vil have det sort. Jeg fik malet min SV 650 S for 4.500 kr i en farve
> (tank, fuldkåbe, bagende) incl. det spartel arbejde der var.

Og jeg fik malet min for 1500,- (tank, fuldkåbe, bagende, forskærm) med
grunder, farve og benzinfast klarlak. Men skulle selv klargøre delene, altså
spartle/slibe.

--
Freddy
SV-R

Fra : Kim Persson

Dato : 26-10-04 19:24

"Patrick Westergaard" <patrick@nospam.gyxi.dk> wrote in message
> [...]
> lokkes til det
>
> og hvad skal jeg ca regne med at skulle af med? der er tale om en gs500

Hej Patrick
jeg har netop fået malet en undertail ude hos
http://www.amagerautolakering.dk/
Der er lidt støvkorn hist og her, men ikke mange.
Men kør derud for at få et samlet tilbud
De er medlem er FAI, men for rigtigt at skulle klage over eventuelt dårligt
arbejde skal det hverken være orange eller sort.
De har desværre ikke en farvekodedatabase, så de rammer farven udfra en
bunke farve kort- men min blev ramt ret godt
mvh Kim

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-10-04 12:01

Patrick Westergaard wrote:
> [...]
> kan lokkes til det
>
> og hvad skal jeg ca regne med at skulle af med? der er tale om en

Send lige et telefonnr (også dig Dennis) - jeg kender en der måske gider
lave lidt ved siden af - men det bliver altså først når min har fået

Han laver pænt arbejde skal jeg hilse og sige - prisen er for mit
vedkommende udlån af FJ'en et antal week'ender om året, hvad din bliver ved
jeg ikke

--
vh
Torben

Fra : Patrick Westergaard

Dato : 30-10-04 11:58

lyder kanon,

mit tlf nr er 22473551

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 07-11-04 08:55

Torben Scheel wrote:

> Send lige et telefonnr (også dig Dennis) - jeg kender en der måske
> gider lave lidt ved siden af - men det bliver altså først når min har
> fået

Hov for satan !!, har først set din post nu her til morgen !.........

56398899 / 20654045

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-11-04 10:19

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Hov for satan !!, har først set din post nu her til morgen !.........
>
> 56398899 / 20654045

God morgen.. har sendt dine numre, men regn nu ikke med noget - han er ikke
i fyr og flamme.

--
vh
Torben