Har nogen mistet MC i Frederikssundsområde~
Fra : Jens

Dato : 23-10-04 16:35

Hej NG

Underligt spørgsmål, men er der nogen der natten til idag har fået stjålet
deres MC?

Jens

Fra : m0rt3n

Dato : 23-10-04 17:36

"Jens" <cme(remove)2@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Underligt spørgsmål, men er der nogen der natten til idag har fået stjålet
> deres MC?

Mine står her endnu Hvorfor? Står der en henstillet MC et sted? Lusker
der nogle skumle typer rundt?
-m0rt3n zrx1100

Fra : Jens

Dato : 23-10-04 18:16

"> Mine står her endnu Hvorfor? Står der en henstillet MC et sted?
Lusker
> der nogle skumle typer rundt?

Det kan man godt sige. En nabo har for 3. gang suset rundet på en MC uden
nummerplader.... Han kom hjem kl. 4 i nat og parkede en MC!!!

Jens

Fra : jo

Dato : 23-10-04 18:51

> [...]
>
> Det kan man godt sige. En nabo har for 3. gang suset rundet på en MC uden
> nummerplader.... Han kom hjem kl. 4 i nat og parkede en MC!!!

Hva' med at kontakte politiet, og fortælle dem hvad du har set? Det kan
være, at de så kører forbi og sikrer sig stelnummeret, og derefter tjekker
om motorcyklen er stjålet? De behøver jo ikke nødvendigvis sige til nogen,
at det er dig der har ringet til dem.

Jo.

Fra : Jens

Dato : 23-10-04 19:53

"> Hva' med at kontakte politiet, og fortælle dem hvad du har set? Det kan
> være, at de så kører forbi og sikrer sig stelnummeret, og derefter tjekker
> om motorcyklen er stjålet?

Det har jeg da gjort - de kender ganske udmærket manden, men siger at de har
en masse voldssager at kigge til!

Fra : jo

Dato : 23-10-04 20:04

> [...]
>
> Det har jeg da gjort - de kender ganske udmærket manden, men siger at de

Så har du jo gjort hvad du kunne, men hold øje med manden, det ka' jo være,
at der er én der savner sin mc.

Jo.

Fra : Søren Jim

Dato : 23-10-04 20:15

> [...]
> Hej NG
>

> Underligt spørgsmål, men er der nogen der natten til idag har fået stjålet

Hey
Hvad med lige at skrive hvilken model/mærke det er inden at vi ringer til
alle dem vi kender med MC.....
I Frederikssund og omegn !!!

MVH
Søren Belfast CBR1000F

Fra : Jens

Dato : 24-10-04 06:25

> Hey
> Hvad med lige at skrive hvilken model/mærke det er inden at vi ringer til
> alle dem vi kender med MC.....
> I Frederikssund og omegn !!!

Jo, men havde jeg da sandelig også gjort, hvis jeg havde haft mulighed for
at se nærmere på den!!!