Stilstands forsikring i Aalborg
Fra : BatmanDeLuxe

Dato : 22-10-04 08:39

Hvor finder jeg et forsikringsselskab?

Min kære ny importerede Honda står bare og venter på at der skal betales
afift til sommer så den kan komme ud at rulle.

Tryg vil kun hvis den er indregistreret.

Himmerland forsikring blev helt bange.

Vendsyssel ville kun hvis jeg boede i nærheden af Hjørring.

Thisted ville kun hvis jeg flyttede flere forsikringer over til dem..

Hva med jer andre? Kan i hjælpe?

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 22-10-04 08:47

Hej

Ville Tryg ikke... Det gjorde de i "gamle dage", dog var det lidt dyrere end
at have fuld kasko på MC'en efter der var betalt afgift...!!!!

Ellers må du parkere den i stuen og omdøbe den til et møbel. Så kunne man
vel bruge indboforsikringen Nej, den går nok ikke...

Kan du ikke bare køre den ned til din lokale forhandler og få den
"vinteropbevaret", de fleste forhandlere forsikrer MC'en mens de har den
stående..

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Carl Dragert

Dato : 22-10-04 10:26

"BatmanDeLuxe" <mbr@ti.com> wrote in message
> [...]
>
> Vendsyssel ville kun hvis jeg boede i nærheden af Hjørring.
>
> Thisted ville kun hvis jeg flyttede flere forsikringer over til dem..

Den skal jo ikke nødvendigvis forsikres, lav en risikovurdering og tag
chancen.

Fra : Brian Laursen

Dato : 22-10-04 11:29

Jeg ville oxo køre den ned til en forhandler hvis det var så besværligt. Det
er da nok oxo billigere for de 4 mdr det drejer sig om?
--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X " Til Salg"
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Torben

Dato : 22-10-04 23:35

"Brian Laursen" <thunderace_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Det
> er da nok oxo billigere for de 4 mdr det drejer sig om?

Hvis du er over 40 år kan du ringe på 97473900 der kan du få en for ca. 500
kr. der dækker i 3 mdr.

---

Fra : Janner

Dato : 23-10-04 06:26

> Hvis du er over 40 år kan du ringe på 97473900 der kan du få en for ca.
> 500
> kr. der dækker i 3 mdr.

Kan du ikke klare en til mig på 32 ...

Cyklen står i forvejen ved forhandler til salg men grundet lidt restgæld er
der nogen der forlanger den er forsikret

Mvh.

Jan

Fra : Torben

Dato : 23-10-04 12:59

"Janner" <jan@nospam_spørg_efter_rigtig_adresse.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> der nogen der forlanger den er forsikret

Det er ikke mig , der tegner forsikringer. Det er bare det jeg har fundet
til mig selv.
Men de holder fast på , at man skal være 40 år.
Men hvis din cykel står ved en forhandler, har de da en forsikring der
dækker

---

Fra : Janner

Dato : 24-10-04 16:24

> [...]

Cyklen står i forvejen ved forhandler til salg men grundet lidt restgæld er
der nogen der forlanger den er forsikret

PS. kan ikke se dit svar da stofas server åbenbart ikke længere har den
meddelelse