En herlig eftermiddag.
Fra : Seniorkonsulenten

Dato : 21-10-04 17:36

Har nydt en rigtig herlig solskinseftermiddag.

På vej hjem fra arbejdet blev det til en lille omvej på et par timer (op og
ned af Strandvejen og ude ved Langelinie).

Det er med at nyde de dage der er.

Jens
http://www.dfmc.dk/?id=637

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-04 19:34

En hård kuling med vindstød af stormstyrke - afløst af lårfede
regnbyger.......
Der er sør'me stor forskel på vejret i så lille et land.

Jeg er slet ikke misundelig. Nå, jeg må bilde mig selv ind at jeg alligevel
ikke har haft tid.

M.v.h.
Ole (der har stået i døren og kigget ud på Honda'en i carporten idag).

Fra : Mogens Lundgaard

Dato : 21-10-04 22:16

> [...]
>
> På vej hjem fra arbejdet blev det til en lille omvej på et par timer (op og
> ned af Strandvejen og ude ved Langelinie).

- og jeg var et smut forbi bageren i dag..

Who cares ???

Fra : Brian Laursen

Dato : 22-10-04 08:24

Seniorkonsulenten wrote:
> [...]
>
> På vej hjem fra arbejdet blev det til en lille omvej på et par timer
> (op og ned af Strandvejen og ude ved Langelinie).

Jebs. Vi var oxo lige afsted 2 mand i tirsdags. Vejret var sku for godt.
http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=878

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen