Sidemonteret nummerplade
Fra : JBM

Dato : 20-10-04 05:45

Hvordan er reglerne nu for dette...?
Noget med, at man skal kunne se pladen fra en 80 graders vinkel?
Eller kun krav om at pladen monteres bag akslen?

JBM

Fra : MLP

Dato : 20-10-04 16:07

"JBM" <jma@mobil.dk> wrote in message
> Hvordan er reglerne nu for dette...?
> Noget med, at man skal kunne se pladen fra en 80 graders vinkel?
> Eller kun krav om at pladen monteres bag akslen?
>
> JBM

Jeg har en kollega der kører HD, og han er blevet påbudt at fjerne den fra
siden. og få den monteret lige bag på!
Jeg kender ikke reglerne for det, men hans sad lavt på venstre side!

Mvh. MLP

Fra : Martin Withus

Dato : 21-10-04 09:40

"JBM" <jma@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan er reglerne nu for dette...?
> Noget med, at man skal kunne se pladen fra en 80 graders vinkel?
> Eller kun krav om at pladen monteres bag akslen?
>
> JBM

Jeg er flere gange blevet standset pga. dette. Jeg har fået at vide, at den
skal monteres bagpå cyklen, og vil man absolut have den på siden, så skal
den sættes så langt bagud, at den ses lige godt fra den ene side som fra den
anden. Med andre ord - man kan lige så godt sætte den hvor den "rigtigt"
skal sidde... men gør man så det eller ?.

Later
\Martin

http://dfmc.dk/martin