Ghost Rider
Fra : Star.1

Dato : 19-10-04 20:07

Så dumpede den nye Ghost Rider endelig ind af brevsprækken, så er det bare
op med fusserne og en kold bajer i hånden og så er der ellers dømt
underholdning.

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 19-10-04 20:42

> Så dumpede den nye Ghost Rider endelig ind af brevsprækken, så er det bare
> op med fusserne og en kold bajer i hånden og så er der ellers dømt
> underholdning.
------------
Lad os høre om det er noget ved..

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : m0rt3n

Dato : 19-10-04 20:45

"Star.1" <spam@spam.com> skrev i en meddelelse
> Så dumpede den nye Ghost Rider endelig ind af brevsprækken, så er det bare
> op med fusserne og en kold bajer i hånden og så er der ellers dømt
> underholdning.

Argh! Jeg har ikke fået min endnu! Skandale!! Er den cool? Der er i øvrigt
et billede af spøgelset her fra udgivelsesfesten:
http://www.badtoy.se/images/2004-10-16-ghostrider-release/photos/photo_2.html
-m0rt3n zrx1100

Fra : dsadas

Dato : 19-10-04 21:47

m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Argh! Jeg har ikke fået min endnu! Skandale!! Er den cool? Der er i øvrigt
> et billede af spøgelset her fra udgivelsesfesten:

Arrghhh, troede sku han så sej ud og ikke lignede en bondejokker

/Tralala

Fra : Oros aka. Rasmus Jen~

Dato : 19-10-04 22:44

dsadas wrote:
> Arrghhh, troede sku han så sej ud og ikke lignede en bondejokker

Når han nu er så ligeglad med Politiet, tror du så ikke det var derfor han
holdt sin identitet, host udseende, anonym?

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Jeg kan mailes på adressen 2 x oros adskilt af @ og endelse på .dk

Fra : dsadas

Dato : 19-10-04 21:51

> [...]
>
> Argh! Jeg har ikke fået min endnu! Skandale!! Er den cool? Der er i øvrigt
> et billede af spøgelset her fra udgivelsesfesten:

Nej nu har jeg den, han må være en ghostrider supporter

/tralala

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-10-04 22:17

Star.1 skrev:

> Så dumpede den nye Ghost Rider endelig ind af brevsprækken, så er det
> bare op med fusserne og en kold bajer i hånden og så er der ellers dømt
> underholdning.

Hvis den er som 2'eren så forbered dig på at kede dig efter 10 min... :-/

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Kenneth

Dato : 19-10-04 22:48

Jeg har også fået min GR i dag og har lige set den.. Der er for lidt med
spøgelsesmanden himself, men det er en fed film.. Jeg kan så godt lide når
han kører fra politiet..

Kenneth.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 19-10-04 23:40

"Kenneth" <15fahrer@jubiimail.dk> writes:

> men det er en fed film.. Jeg kan så godt lide når han kører fra
> politiet..

Det er det sejeste jeg nogensinde har set.

--
Mikkel | Today is a good day. Not because anything wonderful
motortosse.dk | is happening, so much, but because my definition of

Fra : Kong

Dato : 20-10-04 16:08

Skuffende film IMO. At se en person køre 300 i 30 min er ikke særligt
ophidsende.

Desuden mangler der babes i filmen, sgu da trist at se på fede finske mænd
pisse i en udstødning.

Fra : m0rt3n

Dato : 20-10-04 16:30

"Kong" <kongerslev@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Desuden mangler der babes i filmen

Jaa hvor er dullerne? Jeg må også indrømme, at den ikke lever op til
forventningerne. Der er jo ikke nogen handling i den, som der var i 1eren,
og det gør den lidt kedelig.
-m0rt3n zrx1100